wie heeft dit nog meer

A

Anoniem

Guest
hoi,

wat voel ik me toch raar de laatste weken. halverwege de maand kreeg ik echt een zwanger gevoel. hoofdpijn, soms duizelig, pijnlijke tepels en emotioneel. nu kreeg ik in het weekend weer echte ongesteldheid rugpijn (bijna geen buikpuin) maar vandaag, de dag dat het zou moeten komen, is er nog niks. ik voel me echt voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam. of ik ben twee weken voor de gek gehouden of alleen afgelopen weekend. wie heeft dit nog meer gehad en hoe is dat afgelopen?

ben erg benieuwd, is allemaal nog zo nieuw voor me.

groetjes Floor

Hoi floor,

Ik heb dit verleden maand ook allemaal gehad. Moest ook iedere ochtend overgeven, had echt alle verschijnselen ....... en toch kwamen gewoon de rd s !!! Ben flink voor de gek gehouden toen. Nou zit ik ook pas in de derde ronde dus kan ook goed ontpillen zijn. Hoop voor jou dat het anders uitpakt meid. Zal voor je duimen

liefs happy

Hoi Floor,
Ik heb dit ook gehad. Ik was na mijn eisprong bijna 3 weken lang misselijk geweest. Ik had ook hele gevoelige borsten en tepels met ook een paar dagen witte druppels vochtverlies. Ik had steken in mijn buik en was af en toe duizelig. Ondanks al deze singalen was ik toch niet zwanger. Mijn HA noemde het schijnzwanger, maar het komt er gewoon op neer dat je lichaam je voor de gek kan houden.

Het hoeft niet zo te zijn dat het nep is, maar het kan heel goed.

Groetjes,
Sara

HOi
Het probleem is dat het ook echte zwangerschapskwaaltjes kunnen zijn, vooral die rugpijn/buikpijn, maar eigenlijk alles wat je ook rond een menstruatie verwacht. Dus je weet het nooit!
Gewoon een test doen nu! Dan weet je het!
En laat het ons dan ook ff weten!!!
Succes!

hoi floor

Ik heb ook al die klachten ook de hoofdpijn herken ik heb 3 dagen overtijd getest en jahoor positief wist het eigenlijk al door de klachten dit word ons 3de kindje en die hoofdpijn heb ik bij alle zwangerschappen gehad voelde het al heel vroeg ben nu 5w 1d. duim voor je dat het bij jou ook zo is.

groetjes mama_van2

hee!

ik herken dit ook wel een beetje, ik zit nu net na mn ei, zo ongeveer dus echt zwangerschap kwaaltjes kan je dan nog niet hebben (toch?)
en nu als ik maar koffie ruik word ik al misselijk, echt raar, ben niet een mega koffie drinker, maar lust toch wel een lekker bakkie.
maar nu ff niet

voor de rest is het af wachten, eerst nog een weekje op vakantie, lekkere afleiding!!

groetjes

wat fijn voor de reacties die jullie geven.

nog steeds geen RD, ik heb gisteren een test gekocht en vanmiddag ga ik testen.

ik houd jullie op de hoogte.

groetjes Floordocument.write(friendlyDateTimeFromStr(''));

Hoi floor,

Heeeeeel veel succes vanmiddag, zal voor je duimen meid!!!!!

liefs happy

Terug
Bovenaan