wie heeft dit ook eerder gehad?

A

Anoniem

Guest
Heej,

Ik lees al een poosje mee op het forum maar nooit echt mee geschreven,
Ik ben een 27 jaar en heb een lief zoontje van 2 jaar.
We zijn sinds aug 08 bezig voor een tweede wonder maar mijn cyclus is zo raar, ben al bezig geweest met ovulatietesten van clear bleu echter maar een keer mijn eisprong gevonden,daarna niet meer toen ik net stopte met de pil was mijn cyclus 3 keer 28 dagen daarna werd het al 32 dagen en nu de laatste keer 36!! Toen heb ik wel een zwangerschapstest gedaan en er leek een heel licht streepje op te staan,maar ben toen alsnog de volgende dag ongesteld geworden,daarna 2 weken niet en toen begon ik iets bloed tijdens t plassen te verliezen dacht al aan innestelingsbloed, maar uiteindelijk ben ik nu 6 dagen verder en heb nog steeds last van bloed en niet alleen helder maar ook heel donker (sorry voor de details)
Heeft iemand dit eerder mee gemaakt?

Groetjes

Het is ook geen gewone ongesteldheid, het is gewoon af en toe dat ik met plassen dat heb, en heb ook verder geen last van mijn buik wat ik normaal gesproken wel heb met een ongesteldheid, dat was ik even vergeten te vertellen.

Groetjes

En heb je nog een keer een test gedaan afgeloen dagen? Wie weet?
Ik heb wel bij mijn eerste zwangerschap iets soortelijks gehad. Niet echt ongi, maar wel heel licht bruinverlies. De test was toen licht positief, maar na 2 weken kreeg ik alsnog een mk. Ik hoop het niet, maar misschien gebeurt bij jou hetzelfde???

Heeej,Greet

Bedankt voor je reactie,
Nee ik heb nog geen test gedaan omdat ik in principe 4 juni ongie zou moeten worden want ik ga nu telkens uit van 32 dagen,dus ik dacht aan een innesteling maar na vanmiddag lijkt het wel ongesteldheid ik weet het ook ff niet meer,we moeten weer afwachten......

Groetjes

Terug
Bovenaan