Hallo dames het is weer even een paar maanden geleden dat ik op deze site bent geweest. dat komt omdat ik het niet meer zag zitten om opnieuw zwanger teraken na een miskraam dat was op 15-01-2003. daarna zijn we gewoon weer opnieuw om bezig te wezen om opnieuw zwanger teraken. maar tot in december van 2004 nog steeds niet opnieuw zwanger toen zijn we terug gegaan naar de dokter en die heeft ons naar het ziekenhuis verwezen naar de gynacoloog. zo hebben we heel goed met de gynacoloog gepraat. toen kregen wij allemaal achter elkaar na weekjes de onder zoeken van hem. me man moest zijn sperme inleveren ik moest iederen maand bloed laten prikken om tekijken of ik wel een eisprong had . ik heb ook een uitstrijkje gehad . ook heb ik een onderzoek gehad van me eistokken en baarmoeder dat contrakvloeistof wat ze erin spuiten . tot nu met al die onder zoeken is alles hartstikken goed wat wij van die gynacolog hebben gehoord. nu moest ik weer terug komen bij de gynacoloog 21-09-2005 . zo hebben we weer gepraat bij de gynacoloog van wat is nu de volgende stap om toch weer opnieuw zwanger teworden. nu wil hij gaan doen om een kijkoperaties bij mij tedoen of ik een te dikke weefsels ergens heeft enz. hij noemt het endometriose. de gynacoloog kan dan ook gelijk kijken wat voor mediecijnen ik dan krijg om toch weer opnieuw zwanger teraken. voor die kijkoperatie zie ik best heel erg tegen op want dit zal nu voor mijn de eerste keer wezen dat ik helemaal onder nacose gaat met die onderzoek dan. ik heb een boekje gehad van hem om het eens rustig op me gemak in te lezen dan weten wij wat er gaat gebeuren enz. het is ook 1 dag opname. hij wild dat toen volgende maand als ik net weer ongesteld bent geworden dan moest ik gelijk een afspraak maken want ze doen het tussen je ongesteldheid als die net weer weg is bij je en voor de eisprong moet het gebeurt zijn . ik had net mij ongesteldheid weer achter me rug dus hij zei zelf al jammer anders had hij nu al gelijk een afspraak gemaakt . ik ben best heel erg bang al voor dit onderzoek. daarom vraag ik nu wie heeft dit ook mee gemaakt al zo'n onderzoek. want we willen toch nog kinderen want daar zijn we toch allemaal bezig .de onderzoek duurd alles bij elkaar zo'n 1uurtje a ander half uur. wie o wie heeft dit ook mee gemaakt. dames ik laat het nu hierzo bij hoor ik lees natuurlijk altijd jullie verhaaltjes wel . hoe gaat het met alle dames hierzo we houden wel de moet er nog wel in hoor want dat doe ik nu namelijk ook weer .
groetjes van brenda allemaal
groetjes van brenda allemaal