Wie heeft dit ook gehad? (ook vraag PatriciaB)

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben een moeder van 2 kids, en wij willen graag zwanger worden van een derde kindje.
Nou zou ik eigenlijk morgen ongesteld moeten worden, maar nou kreeg ik vrijdagavond last van bruinige afscheiding, tot en met zondag. Alleen als ik naar de wc ging om te plassen had ik er een beetje "vers"bloed bij, terwijl ik normaal behoorlijk ongesteld ben.
Ik kon het nou makkelijk af met een inlegkruisje!
Verder merk ik niets aan mijn lijf; geen zwangerschapskwaaltjes of zo.

Nou las ik laats dat Patrica B dit ook heeft gehad, en dat zei toch zwanger was!
Patricia, had jij dit op het moment dat je normaal gesproken ongesteld had moeten worden, of ook een paar dagen hier voor?

Groetjes Mirjam

Hoi Mirjam! Ik heb nog geen 100% duidelijkheid hoor, dat ik zwanger ben. Heb nu Clear Blue gekocht en ga vanavond weer testen.

Normaal gesproken heb ik ca. 3 dagen voordat ik echt ongi word, wat oud bruinig bloed. Daarna komt het pas echt los. Nu heb ik een dag of 4 heel weinig bruin bloed en verder niks. Bij mijn vorige zw.schap had ik een beetje bloedverlies en ik dacht toen gewoon ongi te zijn. Achteraf bleek dit een innestelingsbloeding te zijn!

Het kan dus best zo zijn dat we allebei zwanger zijn. De predictor test gaf gisteren een heel vaag roze veegje (heeeeeeeel moeilijk te zien), dus ik hoop vanavond op een positieve test.

Veel succes! Laat je ook ff weten hoe het afgelopen is met je????

Groetjes, Patricia

Nou Patricia, klinkt goed! Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had dat bij mijn oudste ook een heel vage verkleuring op de test... Ik heb vervolgens nog 2 x getest om er zeker van te zijn dat ik inderdaad zwanger was!!
Volgens mij ben je, als de test ook maar ietst verkleurd zwanger, omdat deze kleuring komt door het zwangerschapshormoon!!!
Wanneer was jou NOD dan zoals ze dat zo mooi noemen op dit forum?
Die van mij dus vandaag.

Groetjes Mirjam

Mijn NOD was afgelopen zondag of maandag. Nu nog steeds geen tekenen van mijn ongi....duimen dat het zo blijft! En die verkleuring op de test was echt heeeeel minimaal, maar mijn man zag het ook. Heb net een andere test (Clear Blue) gekocht en die gooien we er vanavond maar tegen aan.
Spannend dat je vandaag je NOD hebt. Ik hoop voor je dat het rustig blijft voor je. Wanneer ben je van plan te gaan testen??
Hoe oud zijn je andere kinderen als ik mag vragen?? Wij hebben een zoon van 2 jaar en 4 maanden en als het nu raak is, ben ik 2 dagen na zijn 3e verjaardag uitgerekend! Hoe plan je het he?!
Hé, veel sterkte en hou me op de hoogte!!
Liefs, Patricia

Mijn dochter wordt bijna 4 en mijn zoontje is 21 maanden.
Heb nou wel een zeurend gevoel onder in mijn rug, en ook bruinige afscheiding;
maar toch is het allemaal anders dan anders.
Ik denk dat ik deze week nog even afwacht, tot het weekend of zo.
Als ik dan nog niet echt ongi ben geworden, moet ik toch maar even testen....
Spannend he!!
Ik houd je op de hoogte!

Succes en veel sterkte met het lange lange wachten!
Je hoort nog wel wat de uitslag bij ons vanavond is.
Groetjes.

Succes en veel sterkte met het lange lange wachten!
Je hoort nog wel wat de uitslag bij ons vanavond is.
Groetjes.

hoi,

Ik ben nieuw hier, dit is wel echt een leuke site zeg. Iedereen is zo eerlijk
alles aan het vertellen. Ik wist niet dat er zoveel vrouwen waren die zo erg bezig zijn met  hun cyclus. Ik heb zelf twee kindjes, en we willen graag een derde. Ik kan nu elk moment mijn ongi verwachten en daarna gaan we voor een derde, echt spannend.
Maar we zijn al een tijdje niet zo voorzichtig omdat we het zo graag willen, dus bij elk pijntje denk ik dat ik zwanger ben. Ik ben een paar dagen flink misselijk geweest en extra moe, maar ja ik was ook wel grieperig dus daar zal het wel aangelegen hebben.
Leuk dat andere moeders er ook zo mee bezig zijn, maar je wordt er wel gek van he. Was het maar zo dat je meteen wist dat je zwanger was, die lange onzekerheid...
terwijl het een wereld van verschil uitmaakt of je wel of niet zwanger bent.

Ik hoop dat jullie snel meer weten.

Groetjes Rox

Terug
Bovenaan