wie heeft dit ook (gehad)??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Wie kan me een beetje wijzer maken? Ben vorige maand (3 okt) gestopt met de pil. Nu moest ik vorige week als ik geheel regelmatig zou zijn, ongi moeten worden. Maar cyclus is nu al 34 dgn,wie heeft er ook zo'n lange cyclus? Ik heb wel veel afscheiding, maar mijn lichaam geeft ook niet aan dat ik ongesteld moet worden (heb er namelijk altijd erg veel last van). We hebben al een test gedaan...beetje vroeg natuurlijk, maar ja..natuurlijk niet zwanger. Ben wel enorm duizelig hele dagen en buik is ook meer opgeblazen. Zou ik ongesteld moeten worden, maar zit het vast ofzo?? Nou, ik weet in ieder geval niet of er veel meiden zijn die gewoon een langere cyclus hebben gehad, de eerste keer nadat je gestopt bent met de pil.

Alvast bedankt voor het antwoord! Ik wacht af!

Liefs Mickey

Hoi Mickey,

Ik heb precies hetzelfde als jou, alleen ben ik half aug. al gestopt met de pil. Ben ook nogsteeds niet ongesteld of zwanger. Heb totaal al 3x getest, omdat ik echt dacht zwanger te zijn, natuurlijk was dit niet het geval en ik heb me erbij neergelegd dat het lang gaat duren voordat ik ongesteld ga worden. Ik heb ook erg veel last van afscheiding. Ben ook al naar de ha geweest, maar wat ik al verwachtte zei ze ook, ja dat kan nog wel een half jaar duren. Ik mag pas volgendjaar maart terug komen, mocht ik dan nog niet ongesteld zijn geweest. Ik zit nu op dag 85 volgens mij. Ik vind het erg vervelend, bij elk krampje denk je dat je het wordt. Heb jij sinds je met de pil bent gestop ook last van andere kwaaljes? Ik heb een mega vette huid gekregen, gelukkig zonder pukkels en haaruitval. Maar goed dat moeten we er maar bij nemen. Nou succes en ik hoop dat je snel ongesteld gaat worden. Het is wel per persoon verschillend, dus het hoeft niet zo te zijn dat jij ook zolang moet wachten.
Doei

Groetjes M

hoi
Bij mij heeft het 5 weken geduurd voordat ik ongesteld werd. Nu heb ik een cyclus van 27 dagen.

gr
Marielle

Hoi,

Ik heb hetzelfde, begin oktober gestopt en had afgelopen weekend ongesteld moeten worden. Begin van deze week een test gedaan, maar niks.. Voelde me begin van deze week beetje grieperig, alsof ik ongesteld moest worden, maar er gebeurd verder niks. Ik voel nu ook niks meer, alleen bij tijd en wijle wat zenuwen. Gisteren wel weer een nieuwe test gekocht.. Je moet maar zo denken, zolang je niet ongesteld wordt, kan het nog alle kanten op!

Terug
Bovenaan