wie heeft dit ook gehad?

A

Anoniem

Guest
nou vanmorgen al mijn moed bij elkaar geraapt en de test gedaan.
na toch veel oneglof bleek hij negatief te zijn.
maar ongesteld ben ik nog steeds niet.

wie heeft dit ook wel eens meegemaakt?
mijn vriend zegt dat als ik volgende week nog steeds niet ongesteld ben ik de test gewoon opnieuw moet doen.

wat nu?
gr tammy

Hoi tammy,
Met de zwangerschap van m'n dochtertje nikky heb ik precies hetzelfde gehad. Ik had een onregelmatige menstruatie en daardoor was ik soms pas om de 38 dagen, 45 dagen en zelfs wel eens na 50 dagen pas ongesteld geworden. Telkens als ik een test deed was het negatief en werd er erg verdrietig van. Op een gegeven moment op de 28ste dag na m'n laatste ongesteldheid merkte ik op dat ik erg misselijk werd toen ik de wc aan het schoonmaken was en had ik al een aantal dagen een wee gevoel. Ik heb toen direct een test gedaan en bleek zwanger te zijn. Dus vertrouw een beetje op je eigen gevoel. Heel veel sterkte.
groetjes
marianne

hoi hoi,
bedankt voor je reactie.
ik heb inderdaad een ongeregelmatige cyclus.
na mijn miskraam duurde het 7 weken voordat ik ongesteld werd en de maand erop 5. ik ging ervanuit dat het alweer aardig in het gereel kwam totdat het nu alweer de 6de week is.
ik heb ook tataal geen verschijnselen dat het eraan komt.
het enige wat ik heel erg heb is melkwitte afscheiding.
vandaar dat ik de test heb gedaan, maar eigenlijk kan ik niet zo goed snappen dat deze negeatief is.

gr atmmy

Hoi Tammy,

Ik herken jouw probleem. Zelf was ik al dik 3 weken overtijd voordat ik een test deed. Deze test was negatief en de test van de dag erna ook.
Daarom de huisarts gebeld, want dan zal ik wel baarmoederproblemen hebben (zit in onze familie en was altijd mijn grote angst).
Vier dagen later toch maar een potje plas voor de zekerheid meegenomen en toen bleek ik dus wel zwanger te zijn.
Op de echo bleek ik 3 weken minder lang zwanger te zijn dan gedacht (er wordt altijd gerekend vanaf je eerste menstruatiedag).
Mijn ovulatie had dus niet op dag 14 plaatsgevonden maar op dag 35!
Ik hoop voor jou dat je alsnog een positieve test mag ervaren en zo niet een volgende keer beter.

Liefs Suzanne, mama van Lotte (18 okt. 2005)

Hoi Tammy,

Ook vervelend, heb je eindelijk de moed gevonden om te testen...is tie negatief
misschien morgen toch maar naar de huisarts of anders nog een paar dagen wachten misschien????

Succes, Angel

Terug
Bovenaan