Wie heeft dit ook gehad

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal
Ik ben nu 6 1/2 week zwanger van de 2e. Onze dochter wordt morgen 1. Nu heb ik wo avond en donderdag wat bruine afscheiding gehad en later do heel licht roze. Wie heeft dit ook gehad en bleek er niks aan de hand te zijn?  Ik heb pas woensdag een echo. Ook heb ik voor onze dochter al een miskraam gehad. Ik hoop dat dit niet weer gebeurd.

Alvast bedankt voor jullie reacties

jojo

Hoi,

Ik heb dit ook gehad met 9 weken, donkerbruin en roze "bloed" in mijn afscheiding. Voor de rest niets te zien. Het heeft bij mij 5 dagen aangehouden en ben nu 15+3 weken zwanger. Er was dus niets aan de hand. Het had bij mij waarschijnlijk een vaginale oorzaak, we hadden de zaterdag ervoor gevreeen en maandagochtend ontdekte ik het. Later heb ik het niet meer gehad.

Mij werd verteld dat zolang je geen buikpijn hebt en rood bloed verliest het allemaal wel los zal lopen. Maar dat weet jij waarschijnlijk beter dan ik.... Ook omdat het al wat langer duurde zei de VK dat een miskraam meestal  binnen enkele dagen doorzet.

Veel succes, ik hoop dat het allemaal meevalt, maar zorgen maak je je toch!
Ingeborg

Hoi,

Ik heb toen ik ongeveer 8 weken zwanger was zelfs helder rood bloed verloren (best veel vond ik).
Ik schrok ook enorm en dacht dat het mis was.
Gelukkig stopte het na 3 dagen en inmiddels ben ik sinds maart 2006 de trotse moeder van een prachtige zoon,Nigel.
Het hoeft dus niet altijd meteen iets naars te betekenen, maar ik snap je onzekere gevoel compleet!

Succes ermee, groetjes Linda

Ook ik heb 't gehad, rond de 7 weken zwangerschap. Ook erg geschrokken, maar het bleek een innestelingsbloeding te zijn, gelukkig! Ben nu 22w1d zwanger, en de kleine schopt me flink beurs vanbinnen, haha!

Maak je niet teveel zorgen hoor! Het kan allemaal nog gewoon goed zijn. Het schijnt dat meer dan een kwart van de vrouwen een innestelingsbloeding krijgt in het eerste trimester, dus het komt best veel voor.

Sterkte ermee!
~Hilde

Terug
Bovenaan