A
Anoniem
Guest
Hoi allemaal
Allereerst fijne feestdagen!!
Ik heb een vraag.
Hebben jullie constand de hele dag last van je borsten of andere kwaaltjes???????
De ene dag heb ik ongelovelijke gespannen borsten en de andere dag is het weg dan weer een dag wel en daarna weer niet.. Ook de donkere tepels en tepelhoven komen en gaan.. Ik wordt er zo onzeker van??
Soms ben ik misselijken dan weer een paar dagen niet.
Bij mijn eerste had ik echt nergens last van tot een week of 6/7. De vorige zwangerschap had ik wel wat donkere tepels en gevoelige borsten maar toen dat wegtrok kreeg ik een miskraam..
Nu is dus ook weer het gevoel in mijn borsten weg en ook de donkere tepels, tepelhoven en de blauwe aders die erover liepen zie ik minder goed.
Ik heb er best een slecht gevoel over ..
Hebben meer van jullie dit???
Is het normaal dat je niet altijd elkedag kwaaltjes hebt??
Of datalle kwaaltje verdwijnen kun je dan alsnog gewoon zwanger zijn??
liefs silvia
Allereerst fijne feestdagen!!
Ik heb een vraag.
Hebben jullie constand de hele dag last van je borsten of andere kwaaltjes???????
De ene dag heb ik ongelovelijke gespannen borsten en de andere dag is het weg dan weer een dag wel en daarna weer niet.. Ook de donkere tepels en tepelhoven komen en gaan.. Ik wordt er zo onzeker van??
Soms ben ik misselijken dan weer een paar dagen niet.
Bij mijn eerste had ik echt nergens last van tot een week of 6/7. De vorige zwangerschap had ik wel wat donkere tepels en gevoelige borsten maar toen dat wegtrok kreeg ik een miskraam..
Nu is dus ook weer het gevoel in mijn borsten weg en ook de donkere tepels, tepelhoven en de blauwe aders die erover liepen zie ik minder goed.
Ik heb er best een slecht gevoel over ..
Hebben meer van jullie dit???
Is het normaal dat je niet altijd elkedag kwaaltjes hebt??
Of datalle kwaaltje verdwijnen kun je dan alsnog gewoon zwanger zijn??
liefs silvia