wie heeft dit ook... ik ben erg onzeker

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal

Allereerst fijne feestdagen!!

Ik heb een vraag.
Hebben jullie constand de hele dag last van je borsten of andere kwaaltjes???????
De ene dag heb ik ongelovelijke gespannen borsten en de andere dag is het weg dan weer een dag wel en daarna weer niet.. Ook de donkere tepels en tepelhoven komen en gaan.. Ik wordt er zo onzeker van??
Soms ben ik misselijken dan weer een paar dagen niet.
Bij mijn eerste had ik echt nergens last van tot een week of 6/7. De vorige zwangerschap had ik wel wat donkere tepels en gevoelige borsten maar toen dat wegtrok kreeg ik een miskraam..
Nu is dus ook weer het gevoel in mijn borsten weg en ook de donkere tepels, tepelhoven en de blauwe aders die erover liepen zie ik minder goed.
Ik heb er best een slecht gevoel over ..

Hebben meer van jullie dit???
Is het normaal dat je niet altijd elkedag kwaaltjes hebt??
Of datalle kwaaltje verdwijnen kun je dan alsnog gewoon zwanger zijn??

liefs silvia

Hoi,
maak je vooral niet ongerust, want dat is allemaal heel normaal. Ik heb dagen gehad dat ik superziek was, maar ook dagen waarop ik echt niks voelde. Probeer juist maar te genieten, van de tijd dat je nergens geen last van hebt, want het is al zwaar genoeg.
Groetjes V.
bijna 38 weken.

Hoi Silvia,

Bij deze zwangerschap golven de klachten ook heel erg sterk. Soms  heel erg misselijk,soms niet, soms flink buikpijn dan weer niet etc.  Dit in tegenstelling tot de eerste zwangerschap waarbij het continue aanwezig was. Ik weet dat het je heel onzeker maakt maar probeer een beetje te genieten!

Over die zichtbare aderen op je borsten:  dit komt door progesteron. Moet je maar eens opletten als je straks bevallen bent en weer een normale cyclus krijgt. Gedurende de tweede helft van je cyclus (na je eisprong)  zie je ze weer zitten (minder dan tijdens zwangerschap). Ook op je  handen etc. De hoeveelheid hormoon is niet stabiel en daarom zie je ze soms beter dan anders. Ik zou dit niet als graadmeter aanhouden voor het wel of niet zwanger zijn.

GENIET!
Ingeborg

Terug
Bovenaan