Wie heeft dit ook meegemaakt?

A

Anoniem

Guest
Hallo!
Ik heb een vraagje.. Ik zat gisteren op dag 20 van mijn cyclus (die gemiddeld tot nu toe 32 dagen duurt). Gisterochtend ging ik naar het toilet en kwam er daar achter dat ik bloedverlies had... Dus als dit mijn ongi zou zijn, zou ik een cyclus hebben gehad van 19 dagen??? Ik heb gisteren dus de hele dag gevloeid. En ook wel lichte ongi buikpijn gehad, maar niet echt dat ik dacht van.. ja mijn ongi is er...
Ook het bloed bevat tot nu toe veel minder slijm als dat ik ongi ben..
Mijn lichaam doet dus echt best raar nu...

Oja, ben in aug 06 gestopt met de pil en heb sinsdien cyclussen tussen de 29 en 34 dagen gehad, waarvan 2 keer 32 dagen..

Wie herkent dit??
Alvast bedankt voor de reacties!
Liefs Miekje

hoi hoi,
 ik herken je verhaal niet, want ik heb het nooit gehad, maar zoals ik het lees, zou het wel eens innestelingsbloed kunnen zijn. Dat weet je natuurlijk nooit zeker, maar het zou zomaar kunnen.
Ik zou gewoon rustig kijken wat er verder gebeurt als je eigenlijk je NOD gehad zou hebben,

groetjes
Patricia

Helaas zul je  gewoon moeten afwachten..... Het zou een innestellingsbloeding kunnen zijn, maar ikzelf heb de afgelopen 2 maanden ook 2 zeer korte cycli gehad. Afgelopen maand weer normaal 28 dagen.
Ik weet dat het erg vervelend is om zo in onzekerheid te zitten. Daarom veel succes gewenst met afwachten!

groetjes,
Dion

Hoi hoi,
Ik heb dit ook een keer meegemaakt. Wat het toen geweest is weet ik niet maar werd een week of 2 later gewoon ongesteld. Misschien je eisprong waarbij je wat bloed verliest? Het zou bij jou natuurlijk ook  een innestelingsbloeding kunnen zijn. Spannend!!

Hoi miekje,
heb hetzelfde gehad en bij mij was het toch gewoon ongesteld zijn.
ben je het nu nog of was het alleen gisteren?
gr liselotte

Goeimorgen..

Dank jullie wel voor jullie reacties!!!
Ik vloei vanaf gisteravond bijna niet meer... Dus heb zeg maar 1 dag 'echt' gevloeid' en daarna is het minder geworden..En nu.. bijna niets meer..

Ik zal dus gewoon afwachten tot 8/9 april, dan is/was mijn NOD..
Denk zelf niet dat het een innesteling is geweest..
We wachten maar af..
Ik laat jullie het sowieso weten!!

Liefs Miekje

Hoi Mieke,

Jammer voor je, maar ik blijf hopen dat het toch een innesteling was!

groetjes julika

hallo meiden,

allereerst bedankt voor de reacties.
Hier het vervolg:
Ik had mijn eigenlijke NOD rond 8 april (bij een cyclus van 32 dagen).
Ik ben nog niet ongi geworden, heb wel klein beetje last van ongikrampen..
Ga eind van deze week testen.
Nu is het dus wachten op de uitslag van de test, of dit een innesteling is geweest of een heeeeeeeeeeel vroege rare ongi..

Liefs Miekje

Terug
Bovenaan