WIE HEEFT DIT OOK MEEGEMAAKT????????

A

Anoniem

Guest
Hoi Ik zal me eerst even voorstellen ik ben joyce en we hebben een zoontje van 19 maanden nu heb ik vorig jaar in december een miskraam gehad was op de echo te zien dat het hartje niet meer klopte echt een hele grote schrik.
Nu heb ik een probleem en ben heel erg bang.
We hebben afgelopen vrijdag een test gedaan omdat ik buikpijn had maar ik had echt zoiets van waarom ik ben 2 weken daarvoor gewoon ongsteld geweest dus het kan toch niet positief zijn.Maar dat was dus niet de test was heel duidelijk wel positief dus wel zwanger.Wij meteen zoeiets dat kan toch nooit dus nog 1 gedaan en weer het zelfde.
Nu heb ik maandag de VK gebeld en die zegt dat dat wel vaker voor komt maar voor mijn gevoel is dat niet goed.
Ik ben morgen 7 weken zwanger volgens de VK en volgende week donderdag een echo dus dan presies 8 weken zwanger.
Maar voor mijn gevoel is dat niet goed ik heb negens last van wat andere vrouwen wel hebben.Heeft iemand dit ook meegemaakt en heeft er een gezond kind aan overgehouden laat het even weten ik maak me zelf helemaal gek.

Hoi hoi,

Nou, dat zijn spannende tijden voor je.

Ik begrijp je onzekerheid. Ikzelf heb vorig jaar oktober een miskraam gehad. Na de curretage werd ik maar niet ongesteld. Na 7 weken maar eens een test gedaan en ja hoor, meteen weer zwanger.
We hebben toen zelf een echo laten maken om te kijken hoe het ervoor stond. Ik was toen pas 4 weken op weg. De echoscopiste zei tegen mij dat als een test positief is, er altijd iets aan de hand is. Dus ook bij jou is er wel degelijk iets gaande.

Ik heb wel eens gehoord dat er vrouwen zijn die tijdens hun zwangerschap nog gewoon ongesteld worden. Misschien is dat bij jou ook wel het geval. Daarnaast kan het ook innestelingsbloeding zijn geweest. Ik heb in het begin van mijn zwangerschap ook heel veel bloedingen gehad. Wij zijn toen elke keer halsoverkop naar het ziekenhuis gesjeesd omdat we dachten dat we een miskraam hadden. Ons knulletje is echter gewoon blijven zitten en nu ben ik al bijna 26 weken op weg.

Ik weet hoe moeilijk het is maar ik zou je toch proberen niet te druk te maken. Wacht op je echo, dan weet je wat er aan de hand is. Tot die tijd kun je toch niets doen.

Heel veel succes en laat je weten hoe het is afgelopen?

Groetjes,
Maike

Hallo,

Ondanks dat ik zelf geen miskraam heb gehad, lees ik ook in je verhaal dat je de 'standaard' zwangerschapssymptomen mist. Nou, dat heb ik ook hoor.
Ik voel niets en toch moet ik nu in mn 11e week zitten.
Volgende week mag ik pas op echo en hopelijk krijgen we dan positieve bevestiging.
Ondertussen ben ik maar aan het twijfelen: het kan toch niet, je moet toch iets voelen, last hebben van minimaal 1 kwaal? Nee hoor, het hoeft niet.

Ik zou willen zeggen, wees blij, geniet ervan. Maar ik weet uit ervaring dat genieten moeilijk gaat als je niet zeker weet wat je te wachten staat.

Succes in elk geval!

Dee.

Terug
Bovenaan