A
Anoniem
Guest
hoi allemaal,
nou heb ik ook wat.. zat gister 4 dgn voor mijn NOD en even een testje gedaan(matcare)
tot onze grote verbazing kwam er een heeeeeel licht streepje bij!
het was echt een heeel licht streepje..dus was nog niet aan het juichen.
vanmorgen weer een test(matcare) direct negatief.echt niks te zien.baalde natuurlijk..maar had t wel gedacht.s'middags kruitvattest ook niks,,,
maar nou is de streep van de 1e test ook alweer verdwenen??
zit mezelf helemaal gek te maken...voel me ook nog niet zwanger ofzo.wel een ongie gevoel met krampen in onderrug.
maar dacht van,vraag het maar even op het zwanger zijn forum,want jullie hebben natuurlijk allemaal al heel wat testen gedaan.weet dat ik nu maar even een paar dagen moet wachten,vroeg me alleen af of dit een herkenbaar verhaal is,
en of het teststreepje er altijd op moet blijven staan ook nog na 1 dag...
goed weekend nog! en geniet van jullie zwangerschappen!
groetjes suus
nou heb ik ook wat.. zat gister 4 dgn voor mijn NOD en even een testje gedaan(matcare)
tot onze grote verbazing kwam er een heeeeeel licht streepje bij!
het was echt een heeel licht streepje..dus was nog niet aan het juichen.
vanmorgen weer een test(matcare) direct negatief.echt niks te zien.baalde natuurlijk..maar had t wel gedacht.s'middags kruitvattest ook niks,,,
maar nou is de streep van de 1e test ook alweer verdwenen??
zit mezelf helemaal gek te maken...voel me ook nog niet zwanger ofzo.wel een ongie gevoel met krampen in onderrug.
maar dacht van,vraag het maar even op het zwanger zijn forum,want jullie hebben natuurlijk allemaal al heel wat testen gedaan.weet dat ik nu maar even een paar dagen moet wachten,vroeg me alleen af of dit een herkenbaar verhaal is,
en of het teststreepje er altijd op moet blijven staan ook nog na 1 dag...
goed weekend nog! en geniet van jullie zwangerschappen!
groetjes suus