wie heeft dit ook meegemaakt?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

nou heb ik ook wat.. zat gister 4 dgn voor mijn NOD en even een testje gedaan(matcare)
tot onze grote verbazing kwam er   een heeeeeel licht streepje bij!
het was echt een heeel licht streepje..dus was nog niet aan het juichen.
vanmorgen weer een test(matcare) direct negatief.echt niks te zien.baalde natuurlijk..maar had t wel gedacht.s'middags kruitvattest ook niks,,,
maar nou is de streep van de 1e test ook alweer verdwenen??
zit mezelf helemaal gek te maken...voel me ook nog niet zwanger ofzo.wel een ongie gevoel met krampen in onderrug.

maar dacht van,vraag het maar even op het zwanger zijn forum,want jullie hebben natuurlijk allemaal al heel wat testen gedaan.weet dat ik nu maar even een paar dagen moet wachten,vroeg me alleen af of dit een herkenbaar verhaal is,
en of het teststreepje er altijd op moet blijven staan ook nog na 1 dag...

goed weekend nog! en geniet van jullie zwangerschappen!
groetjes suus

sorry suus kan j niet echt helpen...

bij mij   was het of negatief.. of een dikke vette streep bij matcare testen.
maar ik heb wel meer verhalen gelezen van meiden met een licht streepje... dus wie weet is er iemand die je wel kan helpen!

of heb je inmiddels al ander nieuws?
groetjes Carina

Hoi Suus,

Ik kan je ook niet helpen. Ik heb altijd de kruidvattesten gebruikt. Of er was echt niets te zien, dus negatief. En de 2 keren dat ik zwanger bleek te zijn werd het streepje dat aangeeft of je zwanger bent of niet al eerder blauw dan het teststreepje.

Succes meid.

Groetjes,
Leeuwtje

hoi!

Balen zeg! Misschien dat er wel een eitje bevrucht was... vandaar dat streepje...maar dat het niet heeft vast genesteld? Of je hebt het niet goed gezien misschien, en was het een streepje van het doorlopen vd urine? Als er positieve streep komt, blijft deze ook zichtbaar! Ik heb mijn test van bijna 2 jaar geleden nog steeds nl. Test over een week nog een keer. Misschien heb je te vroeg getest? Succes!

hi,hi,
ik keek ook een week later naar mijn test toen bleek dat mijn eerste test veranderd was. had wel al twee testen gadaan, en waren beide positief, maar ging toch aan mezelf twijfelen. heb toen een test bij de dirx drogist gekocht, en daar kwamen twee vette strepen uit...
test dus nog een x als je twijfelt...
en dat je je niet ongie voelde kan ook zijn omdat je menstueert zonder pil, je hormoonhuishouding is nu toch anders...
succes.

quote: wynie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-01-2008 14:30:05'));

hi,hi,
ik keek ook een week later naar mijn test toen bleek dat mijn eerste test veranderd was. had wel al twee testen gadaan, en waren beide positief, maar ging toch aan mezelf twijfelen. heb toen een test bij de dirx drogist gekocht, en daar kwamen twee vette strepen uit...
test dus nog een x als je twijfelt...

hey meiden!

dank jullie wel voor jullie reacties!
ga gewoon rustig  afwachten tot mijn nod en dan maar weer eens testen,
ga op dit moment nergens meer van uit.

nou hopelijk tot snel op jullie forum!

suus

Terug
Bovenaan