Wie heeft dit ook meegemaakt?

Ik ben sinds zondag 9 weken zwanger en maandag waren ineens mijn zwangerschapssymptomen (zuurbrand, pijnlijke borsten, rugpijn enz) ineens verdwenen. Dinsdag moest ik plassen en bij het vegen zat er een miniscuul streepje bloed (1cm) op het wc papier. Ik heb mijn verloskundige gebeld en die zei dat ik moet afwachten (vrijdag mijn eerste echo). Vandaag lijkt het net of ik me ook anders voel. Niet zwanger. Ik heb nergens meer last van. Ik vloei geen bloed en heb heldere urine. Ook voel ik geen krampen maar wel is het net of ik mijn rechtereierstok voel. Ik vind het zo raar en voel me ineens heel erg bang. Zijn er vrouwen die dit herkennen? Is dit normaal want ik wordt hier erg onzeker van.
 
ohh dat is vervelend zeg en snap dat je je zorgen maakt maar het hoeft niet slecht te zijn zwangerschaps verschijnselen kunnen ook weer verdwijnen.Veel sterkte vrijdag bij de echo laat het maar weten hoe het ging
 
ik ben nu ook 9 weken zwanger...En ook ineens een stuk minder last van alle kwalen..Alleen nog moe..
Lijkt mij dat je je geen zorgen hoeft te maken. De een heeft er langer dan 12 weken last van en de ander is er lekker snel vanaf.
En de pijn aan de rechterkant kan best al je banden zijn, de boel moet zich natuurlijk lekker gaan oprekken..
Succes vrijdag!
 
Hoi, je angst is heel herkenbaar maar helaas kun je niets uitsluiten zonder een echo! Probeer je niet te veel zorgen te maken! (Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan hoor! ;-)
Heel veel succes vrijdag!
 
Hoi, je angst is heel herkenbaar maar helaas kun je niets uitsluiten zonder een echo! Probeer je niet te veel zorgen te maken! (Al is dat makkelijker gezegd dan gedaan hoor! ;-)
Heel veel succes vrijdag!
 
Terug
Bovenaan