wie heeft dit ook wel eens gehad??

A

Anoniem

Guest
hai,
we zitten ondertussen in ronde 8 of 9 (ben de tel kwijt) voor een 4e wondertje,nu weet ik dat je rond de eisprong iets dikkere afscheiding hebt waarmee je draden kan trekken,we hebben braaf vrijdagavond geklust en gisteren avond ging ik eerst naar de wc en daar zag ik dus die afscheiding,dus wij klussen en toen we klaar waren zeg maar toen lag er een dikke klodder,helder,soort gelatineachtig,ik vroeg aan mijn man heb jij dat ook en ja hij had in zijn haren(sorry!!) ook een paar hangen..heb ik dus nog nooit gehad,ik kan er nergens iets over vinden,wel hadden we hier zon soort topic maar dat ging over kwarkachtig en bij mij was het helder.wie heeft dit ook wel eens gehad en zouden we nu te laat hebben geklust??oja vandaag heb ik het nog als ik naar de wc ga,geen klonten maar gewoon afscheiding waar je draden van kan trekken.sorry voor dit praatje maar wie kan mij helpen??
gr romy

Hoi Romy4

ik herken die gelei-achtige klonten van mijn eisprong. Heb dat 1 of 2 dagen en dan is het weer weg. Dus wie weet...heb je op het juiste moment geklust.
Ik hoop het voor je.
Suc6!!!

groetjes Juud

Terug
Bovenaan