wie heeft dit ook wel eens gehad?

A

Anoniem

Guest
Begin april ben ik gestopt met de pil omdat we voor het eggie willen gaan. Rond mijn eisprong hebben wij flink geklust. 3 mei zou ik dus ongesteld moeten worden, want zo ver ik mij kan herinneren  had ik voor de pil een regelmatige cyclus. Nu zou ik dus 3 mei ongesteld moeten worden.  Gistermiddag dacht ik dat het zover was. Had namelijk een heeeel klein streepje helder bloed op het papier, tampon ingebracht, maar helemaal niks. Het had dus niet doorgezet. Wie heeft hier ook ervaring mee en wat zou het kunnen betekenen. Oja, had 's morgens een test gedaan, maar die was helaas negatief.

lieve zonnestraal

zoals je zelf al zegt dit zou de 1e keer moeten worden dat je ongi wordt nadat je met de pil ben gestopt. Jouw lichaam moet er nu eerst aan wennen dat je de pil noet meer slikt en niet op commanda ongesteld wordt.
Je lichaam moet dat nu weer zelf doen en dan duurt het soms wat langer dan die 28 dgn . En het kan best zijn dat je het nu over 2 dgn wordt dus dan heb je een cyclus gehad van 30 dgn en de volgende keer kan het misschien wel 35 dgn duren. Dus daar heb je nu nog weinig vat op. ik zou in ieder geval  GEEN tampon is doen zolang je niet zeker weet dat je (niet) zwanger ben. zou je wel zwanger zijn dan kan je makkelijker een infectie oplopen. Een als je het over een paar dgn nog niet ben dan zou ik nog een etst doen want misschien heb je nu nog iets te vroeg getest en heb je nog weinig hg in je lichaam
In ieder geval veel succes

Liefs DAnielle

Terug
Bovenaan