wie heeft dit ook??

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb even een vraagje aan jullie. Ik heb de laatste paar dagen echt last van mijn buik: net of ik ongesteld moet worden, mijn borsten (alleen het puntje van de tepels) doen echt pijn en de borsten zelf lichtelijk pijn. Verder is mijn "witte vloed" eenbeetje erg dik, ook wel plakkerig (sorry dames). misschien ben ik zwanger?? ik hoop het zo!   Ik durf nog geen testje te doen omdat ik nu pas een dag overtijd ben.
wie herkent dit??

liefs minou

naar mijn idee klinkt het wel goed hoor! ik ben nog nooit zwanger geweest, helaas!
ik geloof als je zwanger bent dat je afscheiding wel dikker is en wit! maar pin me er niet op vast! ik zou zeggen...ga testen...hihihihihi
veel succes en ik hoop dat je zwanger bent!

liefs Wilma

Hoi hoi

Je beschrijft al mijn kwaaltjes toen bleek dat ik zwanger was (en ben)
Heb je soms ook last van onrustig slapen? Ik drommde me echt helemaal
een ongeluk. Ook had ik al snel last van koud zijn en hebben.
Ik zou als ik jou was een test doen hoor!
Spannend!

Liefs en succes Annet
13w

he annet,

nou beschrijf jij mijn kwaaltjes!! hahaha
over dat onrustig slapen en heel erg dromen...vooral over baby's... ik droomde van de week dat ik bevallen was van een hele grote baby en ik dacht van oh het kan noe niet want ik heb nog geen babyuitzet! dus ik liep met een naakte baby rond!
heel gek! en ik heb het erg koud! kachel op 21.5 en een fleece deken over mij heen!!! brr

liefs wilma

Hoi
wat je beschrijft had ik vorige maand ook maar ik werd gewoon ongesteld . het kan dus ook een geintje van je lijf zijn, hopelijk is het bij jou raak!
succes
mayo

ja flauw is dat he!!! onze lichaam kan ons goed voor de gek houden!!! potverjanpotlood!!!

Klinkt goed....

Hier idem dito, zelfde gevoel. Wanneer is je NOD? Mijne de 25e (4e ronde 2e kindje)
Ik zal voor ons allemaal -en!

Marceline

Hoi,

Klinkt erg herkenbaar, behalve van dat slapen niet, ik kan de laatste dagen blijven slapen  Ik zou gewoon ff een test halen, ik moet helaas nog 5 lange dagen wachten...
Succes!

Max1981

Terug
Bovenaan