Wie heeft dit ook?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb al een week lang pijnlijke tepels, kramp en steken  in mijn onderbuik. Mijn eerste NOD was afgelopen maandag en ik ben nu nog steeds niet ongesteld. Ook heb ik vreselijke pijn in mijn onderrug (stuitje). Zou ik zwanger kunnen zijn. Zover ik weet ben ik altijd op tijd ongesteld en nooit te laat alleen deze keer wel.
Oja de pijn in mijn onderbuik en tepels is 's nachts het ergst. Wie kent deze pijntjes?
Ik denk dat ik maar eens ff moet testen vinden jullie niet???

Groetjes van Tilly

hoi tilly ik heb het zelf nog niet meegeaakt maar best veel over gelzen en als ik jou was zou ik zeker   een test gaan doen, wou dat ik in jou schoenen stond.
als ikmag vraen hoe lang ben e nu gestot met de pil?
ik probeer ook zwnger te worden en is voor mij ook allemaal nieuw.

groetjes mariska

quote: mariska23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2006 22:44:11'));

hoi tilly ik heb het zelf nog niet meegeaakt maar best veel over gelzen en als ik jou was zou ik zeker   een test gaan doen, wou dat ik in jou schoenen stond.
als ikmag vraen hoe lang ben e nu gestot met de pil?
ik probeer ook zwnger te worden en is voor mij ook allemaal nieuw.

groetjes mariska

Hoi Mariska23,

Ik ben 25 jaar en heb een zoontje van 3. Ik ben nu 9 maanden gestopt met de pil, maar ben pas sinds kort aan het "klussen". Wat leuk dat jij het ook gaat proberen.
Succes hoor!
groetjes Tilly

ikzal ook even iets ver mezelf vertellen ben 23 jaar, zef dus nog een kinderen, maar mijn man en ik willen wel heel graag en klussen met regelmaat en probeer het allemaal goed bij te houden met de eisprong die was dit weekend maar heb het niet goed gevoeld de vorige 2 maand wel, heb je daar ervaring mee? nu afwachten tot volgend weekend.
hoop voor je dat je nu ok snel zwanger zult worden 9 maanden al weer wachten is lang hoop niet dat ik zo lang  moet wachten

groetjes mariska  

Ik zou morgen direct een test gaan doen,want ik denk dat je wel echt in verwachting bent gezien je overtijd bent en deze klachten hebt!Suc6!!!

Liefs Sophie

quote: mariska23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-08-2006 23:01:26'));

ikzal ook even iets ver mezelf vertellen ben 23 jaar, zef dus nog een kinderen, maar mijn man en ik willen wel heel graag en klussen met regelmaat en probeer het allemaal goed bij te houden met de eisprong die was dit weekend maar heb het niet goed gevoeld de vorige 2 maand wel, heb je daar ervaring mee? nu afwachten tot volgend weekend.
hoop voor je dat je nu ok snel zwanger zult worden 9 maanden al weer wachten is lang hoop niet dat ik zo lang  moet wac

Hoi   Mariska,
Ik hoop dat je snel zwanger zal worden. Nee, ik heb helemaal geen ervaring met eisprongen, althans nog nooit gevoeld hoor. Ik hoor altijd enge verhalen daarover, dat sommige vrouwen niks meer kunnen doen als ze  er een hebben. 9 maanden klussen is inderdaad erg lang. Bij mijn eerstekindje duurde het 1 jaar. Maar ja we doen het wel rustig aan hoor daar niet van. Hoelang ben jij nu bezig?

Groetjes Tilly

Hoi Tilly,

ik zou zeker even testen.. waarom ook niet? Dan weet je het zeker.
En zelfs al zou je negatief testen en je wordt toch niet ongesteld.. dan kun je best wel zwanger zijn.. Dan gewoon over een week weer testen.

Nou ben heel benieuwd.. laat je het snel weten op het forum?

Liefs

Terug
Bovenaan