wie heeft dit ook

A

Anoniem

Guest
we zijn vanaf sept bezig de laatse 3 cyclus elke keer 35 dagen is dit normaal volgens de kalender moet is vandaag weer ongelteld worden.
ben benieuwd nu heb je elke keer het gevoel dat je ongesteld ben maar dan ga je naar de wc ohhhh gelukkig niet.ik zit wel steeds te denken zal ik vast een test doen  dan weet ik het heb zo al wat testen versleten.  ik vind het wel steeds moeilijke worden bij andere om je heen lukt het wel waarom bij ons dan niet?

Hey, ik begrijp heel goed wat je voelt! Ik ben de dagen om mijn ongesteldheid ook erg bezig met hopen dat ik het niet wordt.. het is toch elke keer weer een beetje een domper als het er doorkomt.. Houdt moed en als het  tijd is komt het vanzelf, waarschijnlijk juist als je er even niet mee bezig bent..

Hoi,

Dat gevoel had ik ook elke maand weer als ik naar het toilet ging.
Een cyclus van 35 dagen is prima hoor! Ik heb een aantal maanden geleden een
inwendig onderzoek gehad vanwege pijn in mijn eileider en toen de HA vroeg wat mijn gemiddelde cyclus was zei ik rond de 34 dagen. Oh zei ze toen das een mooie cyclus!
Er zijn maar weinig vrouwen die 28 dagen hebben! Geen zorgen over maken dus!
Het nadeel is wel dat het kan schommelen en door de stress een paar daagjes later kan komen. Wij hebben er zelf 8 maanden over gedaan om zwanger te worden.
Vanaf september bezig zijn is een half jaar dus dat valt reuze mee. Snap wel dat het niet snel genoeg kan gaan maar als je een jaar bezig bent en dan nog geen resultaat hebt kan je langs de HA gaan. Probeer je op andere zaken te richten zoals je werk bijvoorbeeld, heeft bij ons een hoop gescheelt! Was toen plots zwanger! Succes!
Liefs Renske

Toen ik was gestopt met de pil had ik de 1e twee maanden een cyclus van 21 dagen en de twee maanden daarna 23.
Het is belangrijk dat je er niet teveel mee bezig bent, hoe moeilijk dat misschien ook is.
Ik vond het ook erg spannend steeds, zal ik wel of niet ongesteld worden??
Omdat ik zelf ontzettend lang (zo'n 15 jaar) de pil heb geslikt dacht ik dat het wel even zou duren voordat ik zwanger kon zijn. Al die hormonen....
Na vier maanden was het al raak, was wel even schrikken, zo snel hadden we niet verwacht. Maar wel erg gewenst.

Suus

Terug
Bovenaan