Wie heeft dit ook??

A

Anoniem

Guest
Dames,

Een vraagje, sinds ik gestopt ben met de pil (nu 2e maand) lijkt het of ik veel meer last heb van mijn buik. Ik heb begin volgende week mijn ei en heb nu al met regelmaat pijn, beetje van die ongesteldheidspijn, het is niet mijn eisprong want die voel ik beter. Maar wel van die zeur pijn en die trekt door naar mijn rug, en bovenbenen. Vorige maand dacht ik echt het lijkt wel of er iedere dag een ei springt...

Kan iemand mij helpen???

hoi

dit is de eerste ronde en ik had  deze maand ook heel veel last van mijn buik tijdens de eisprong of er net voor,normaal heb ik daar ook geen last van maar nu had ik echt 3 dagen buikpijn tijdens ongi ervoor niet zo.echt raar dat je dat nu wel ineens voelt,zou dat koen door pilstop.groetjes wedny

Hoi, ik heb ook sinds ik met de pil ben gestopt veel meer krampen en kwaaltjes, die ik voorheen niet voelde. Het eerste half jaar na het stoppen met de pil werd het steeds erger (ik dacht elke keer dat ik zwanger was, maar helaas) en nu is het wel een beetje constant, ik denk dat het gewoon bij het proces hoort wat zich in je baarmoeder afspeelt!

Ook niet leuk, vorige maand dacht ik echt ik voel zoveel in mijn buik, ik moet wel zwanger zijn.....

Terug
Bovenaan