wie heeft dit ook....

HALLO allemaal
ik heb een vraag namelijk het volgende ik had afgelopen zondag onwijse last van mijn linkerzij het deed zon zeer dat ik het dus effe er niet goed van werd naar de huisartenpost en daar werd ik doorgestuurd naar de eerste hulp en moest dus een nacht blijven ter observasie....
hun zeiden dus dat het de spieren waren okee daar kan ik me bij inkomen toen op een gegeven moment was ook nog mijn suiker te hoog ik dacht nou begint al lekker he haha maar goed ben inmiddels weer thuis gelukkig
maar mijn vraag is dus het volgende zou die spieren ook kunnen komen door het groeien van mijn borsten ook heb ik totaal geen conditie meer ben dus gewon bekaf als ik ook maar iets doe en daarbij heb ik het dan ook geregeld benauwd.. wel wil ik er bij zeggen dat ik dus van 1,5 pakje sigaretten naar 8 sigaretten ben gegaan zou het daar ook nog mee te maken hebben....
help want wil het liefst vanalles doen in huis en heb er gewoon echt totaal geen puf voor..
weet dus niet hoelang ik zwanger ben heb aanko,mende zaterdag een echo dus dat is wel spannend...
wie heeft dit ook of heeft hier een oplossing of een verklaring b.v.d
liefs mij
 
heee,

geenv erklaring hier, ik ben geen dokter ;)
maar krampen en steken en vreslijk weinig energie... je bent gewoon zwanger! goed van je dat je nog zo weinig rookt, sterkte daarmee.

liefs
petra
 
Terug
Bovenaan