wie heeft dit ook?

A

Anoniem

Guest
hallo

ik ben nu 26 weken en 1 dag en ik voelde de kleine vorige week best veel en nu ineens voel ik het drie dagen weer niet zou dat normaal zijn of wie heeft dit ook.en wie weet waar je zo apparaat kan huren/kopen dat je het hartje van de baby kan horen.

knuff tara

hoi

je kunt zo'n ding huren bij

www.babybeats.nl

alleen schik niet als je niks hoort want dat schijnt vaker voor te komen en onnodig onrust te veroorzaken

succes

grt moekje

11w+6d

Het is normaal als je de kleine in het begin (dus voor 20 weken) niet geregeld voelt, maar vanaf een week of 20 voel je de kleine regelmatig. Het is echter wel zo dat als je het druk hebt met werk etc dat je kleine bewegingen niet altijd voelt. Wat bij mij altijd goed werkt is om 's avonds rustig op de bank te gaan liggen en dan met mijn handen op mijn buik te gaan liggen wachten. Hoe vaker je dit doet hoe sneller de kleine gaat reageren.
succes,
groet van Else

Hoi Tara,

Als de tip van Else niet werkt (rustig gaan zitten of liggen met je handen op je buik, of in bad), dan zou ik toch maar even de verloskundige bellen. De kans is groot dat er niks aan de hand is, maar dan ben je maar weer even gerustgesteld, toch? Mijn verloskundige zegt altijd: bel maar liever een keertje vaker, zodat je niet ongerust hoeft te zijn.

Doen hoor! En misschien helpt rustiger aan doen ook - als ik werk voel ik de baby ook niet, maar als ik rustig ga zitten of liggen, is het bal in m'n buik.

Sterkte!
Hilde 26w4d

P.S.
Ben je ook in april uitgerekend? Ik zit  nl.  op het aprilmoeders-forum!

hallo,

Zou gewoon even de verloskundige bellen. Vaak kun je makkelijk even tussendoor om het hartje te luisteren. En ze vinden het echt niet erg hoor!!

Ben je weer gerustgesteld!

Groetjes  Sandra
(26 wkn 6 dgn)

ok bedankt voor de tips ik voel nu af en toe iets zacht dus heb weer iets gevoeld.en ja ik ben 18 april uitgerekent.waar is dat forum dan.

knuff tara

Hoi,

Ik zag dat ze zo'n apparaatje hebben bij de kijkshop, staat in de folder van deze week. Voor 35 of 40 euro ofzo. Heb er geen ervaring mee, dus ik kan je niet zeggen of het goed werkt...

Groetjes, Margje

ja ik heb het gezien bij de kijkshop.ik ga vanmiddag even naar het hartje luisteren bij de vk dan ben ik weer beetje gerustgesteld.

liefs tara

Terug
Bovenaan