wie heeft dit ook

hallo dames vrijdag ben ik 7 weken zwanger,voor ik een test deed had ik echt al een wek of 2 pijnlijke borsten sinds een week had ik last van mijn rug.nu vandaag.geen rugpijn meer.soms nog gevoelige borsten.wel veel plassen.bij mijn eerste zwangerschap had ik echt alle kwaaltjes en twijfelde ik nooit of t mis zou gaan.....maar nu....ik word echt gek gewoon.heb al wel een aardig bollinkje in mijn buik.loop al een week met zwangerschap broeken.
wie helpt mij....ben bang dat t mis gaat

groetjes monique

hallo

snap wat je bedoelt heb ik namelijk ook
ik voel echt helemaal niks
ja vaker plassen en een heel klein beetje pijnlijke tepels maar meer ook niet

ik kan nu daarom ook moeilijk beseffen dat het echt zo is

maar ja hoor wel van iedereen dat het later nog kan komen en dat niet iedereen het heeft

succes!

groetjes leonie

hoe veel weken bij jij zwanger?heb jij dat ook dat gevoel dat t mis gaat?bij mijn vorige zwangerschap was ik echt heel erg beroerd en wist ik zeker dat er niks mis was.heb inmiddels een gezonde zoon van 4 jaar oud.maar nu....was ik maar misselijk en alles hihihih.dan had ik meer hoop
groetjes monique

ik ben 6 weken en 3 dagen gok ik

ja ben niet echt bang dat het fout gaat want weet niet wat je al moet voelen enzo jij hebt ervaring met je eerste dit is voor mij de eerste.

maar wil graag wel wat voelen ook een beetje al extra bevestiging van dat me lichaam echt bezig is en het echt aan het groeien is.

ik hoor van iedereen al die zwangerschap kwaaltjes en ik heb eigenlijk bijna niks

groetjes leonie

Hoi Monique,

Ik snap best dat je je zorgen maakt,alleen denk ik dat meerder dames dit hebben,het hoort er gewoon bij joh.Geniet er lekker van,en wat vroeg die zwangerschapsmode,dus al echt een buikkie?Dan groeit het lekker toch?geen zorgen GENIETEN.

veel liefs nice

Terug
Bovenaan