wie heeft dit ook??????????

hoiii damen's

ik loop al sinds me 28ste week elke keer met harde/strakke buiken komen en gaan weer...
ben nu 37 weken maar sinds 8dagen loop ik met hele erge harde buiken(weeen) krampen in me vagina wat door trekt naar me liezen en onderrug ik heb zelfs menstruatie krampen en dat al 8dagen slapen ken ik er haast niet door.
ben ook in het ziekenhuis geweest ik bleek idd 1cm ontsluiting te hebben en het zijn idd oefenweeen.
want ze gingen een hart filmpje maken van de kleine daar kunnen ze het hartje en bewegingen van de kleine op meten en gelijk de weeen maar die waren niet sterk genoeg voor een bevalling jammer genoeg

want ik ben ook dood op nu van de slapenloze nachten van al die pijn
hopelijk zet het snel door want ik trek het niet langer meer om zo nog dagen of weken te lopen

Hai melisje,

Ja ik ken dat ook! Ook ik heb al vanaf erg in het begin van de zwangerschap harde buiken. Toevalig zei mijn moeder wel eens: jeetje joh, dat is toch niet normaal hoe hard dat is. Kei en keihard. Ik ben nu ook 37 weken ( heb zwangerschapssuiker dus het kindje groeit voor en dat is al weken gemeten op ongeveer 3 weken dat ze voor loopt, dus het gevoel heb ik ook al heel lang dat ze dus verder is ) en ook ik heb onwijze krampen daar bij mijn vagina die heel pijnlijk kunnen zijn. ( inderdaad het gevoel alsof je weer eens heel heftig ongesteld bent )

Het is voor mij alweer 5 jaar geleden dat mijn 1ste meisje is geboren, dus ik vraag me steeds weer af: Is dit het nou ook alweer!?
maar wat jij ook zegt: de weeen zijn niet sterk genoeg voor een bevalling dus ze zijn me gewoon aan het voorbereiden.
maar daarbij inderdaad de slapeloze nachten die er al weken zijn, de pijn die het met zich meebrengt bij mij aan mijn bekken en schaambeen... je wordt er niet vrolijker van.
Ik moet a.s. woensdag weer naar de GYN en ik hoop dan dat ze ook wat betreft de suiker, en zoals beloofd stappen gaan ondernemen.

Hopelijk hoef jij met deze klachten ook niet al te lang meer, want je moet lichamelijk toch ook wel in goeie conditie zijn.
Sterkte en heel veel succes en liefde straks met de kleine!
Jessica

hoi jessica

dankje voor je berichtje
jij ook heel veel succes en sterkte
hopelijk schiet het bijjou ook snel op
ik heb ook woensdag een afspraak bij de gyn
ga ook ff kijken hoe en wat kwa alles
want ik ben een beetje op aan het raken door het niet slapen zo wat en ook niets te kunnen doen want als ik maar een klein stukkie loop zo als naar de wc verga ik al van de pijn en ken ik bijna niet meer lopen

Terug
Bovenaan