Wie heeft dit ook?

Hoi Allemaal,

Sinds dat ik weet dat ik zwanger ben heb ik een aantal weken last gehad van buikpijn rechts onderin. De laatste tijd is het soms een aantal dagen weg. Het gekke is dat je dan gelijk gaat denken 'zal alles nog wel goed zijn?!' Vrijdag moet ik naar de Gyn en hopelijk doet ze een echo. Wie heeft ook buikpijn en dan weer niet?

gr Fem

Ja, heel herkenbaar. Soms ook aan de andere kant. Maar niet weken achter elkaar trouwens. En als ik me te druk maak (tillen, veel traplopen etc) dan voel ik ook steken. Het maakt ook mij heel onzeker hoor. Maar zolang je geen bloed verliest, lijkt het me niet zo erg.

Ja, heel herkenbaar. Soms ook aan de andere kant. Maar niet weken achter elkaar trouwens. En als ik me te druk maak (tillen, veel traplopen etc) dan voel ik ook steken. Het maakt ook mij heel onzeker hoor. Maar zolang je geen bloed verliest, lijkt het me niet zo erg.

volgens mij is dat bandenpijn. Ik heb wel eens gelezen dat dat vooral aan de rechterkant voelbaar kan zijn.
Ikzelf heb het ook hoor.....en als het dan een paar dagen niet is maak ik me ook gelijk zorgen.
Maar ik denk dat dat echt niet hoeft! Het is gewoon je baarmoeder die aan het werk is, en ook je darmen zijn van slag he.
Ik heb ook al veel darmkrampen gehad, en dat maakt me ook soms zorgelijk. Maar ik heb geen bloedverlies verder, en weet ook wel zeker dat het mijn darmen zijn.

Ik neem trouwens wel aan dat je een echo krijgt als je bij de gyn moet komen. ik moet volgende week dinsdag en krijg dan ook een echo.

Ja, heel herkenbaar.
Ik vergelijk de pijn steeds met groeipijnen die ik vroeger in mijn knien had, maar dan zitten ze in mijn buik. Ik hou het daarom bij groeien :-D

Inderdaad niet ernstig, zolang je maar geen bloed verliest, zoals ik lees op internet.

Ja, heel herkenbaar.
Ik vergelijk de pijn steeds met groeipijnen die ik vroeger in mijn knien had, maar dan zitten ze in mijn buik. Ik hou het daarom bij groeien :-D

Inderdaad niet ernstig, zolang je maar geen bloed verliest, zoals ik lees op internet.

Terug
Bovenaan