Wie heeft dit ook..

Eventjes m'n ei kwijt...

Waarschijnlijk nu in m'n 6e week...
Tot halverwege vorige week was ik elke dag de hele dag misselijk en moe.. Daarna ging het een paar dagen prima! Ik leefde helemaal op! Tot vandaag..
Ik krijg niets voor elkaar.. Heb nergens trek in, heb bijna de hele dag op bed geslapen, hoofdpijn, volgens mij ook beetje verkouden, heb het koud terwijl ik warm aanvoel en een broek, shirt met lange mouwen en een trui aan heb, kan om kleinste dingen m'n tranen laten lopen....
Voor m'n vriend is het ook niet leuk want hij zit uit z'n naad te werken en ik krijg niets voor elkaar.. Hij snapt het wel maar zegt ook dat ik me er overheen moet zetten...
Het slapen heeft voor de eerste 2 minuten geholpen maar alles komt nu weer terug.. Lekker...

Hebben jullie dit ook..?

Zo extreem heb ik het niet maar ik heb ook dagen dat het allemaal echt niet lukt. Gewoon helemaal niet fit en moe. Gewoon voor je gevoel ziekjes. Dat koud en warm zijn hoort er ook helemaal bij. Gewoon lekker aan toe geven. Dan maar even minder netjes in huis en de strijk niet gedaan... als je een goede dag hebt komt het wel weer in orde.
En je vriend... tja.. ik snap dat ie 't lastig vind, maar je erover heen zetten lijkt me lastig! Luister naar je lichaam... ga slapen als je heel moe bent. Probeer je er af en toe doorheen te zetten, maar geef er gewoon ook lekker aan toe.
Het gaat weer over. Ik ben nu ruim 11 weken en ik heb al bijna geen last meer!

Ja zo'n dag heb ik vandaag........................mijn dochter heeft dat ook precies aangevoeld want die deed lekker mee (hangerig en huilerig) en dan is het eindelijk eind van de middag want dan komt mijn man thuis, kan hij het even overnemen en dan belt hij net voor het eten op om te zeggen dat hij niet mee eet, vervolgens eet mijn dochter niet en wat ze te pakken krijg is door haar haar,gezicht nou noem maar op gesmeerd, twee doorkomende tandjes................................. ja mijn dag was compleet vandaag. En het huishouden is even niet veel van gekomen. (en dan nog als je misselijk ben een luier verschonen van een kindje die tanden krijgt)

Mag niet klagen weet ik, maar ben zo moe en ben pas 5,5 week. (er is geen juni forum vandaar de mei forum)

Heb dit ook gehad in de eerste weken, ben over de 11 wkn nu en voel me nu echt prima... Heb opeens veel energie, en weer eens zin in vrijen... want dat laatste was even taboe de eerste weken.
Moet wel zeggen hoe goed het ook gaat overdag ben ik wel om 8 uur echt kapot.....
We zitten in een verhuizing dus moet nog even flink door, hoop dat we na de 25ste meer rust in de tent krijgen. groetjes

Dus er is hoop!! ;)

Ik voel me vandaag trouwens weer wat beter! Gestofzuigd, was gedraaid, opgevouwen, gestreken, bedje verschoond...
Heerlijk!! Hoewel ik nog wel last van hoofdpijn en misselijkheid heb maarja, vergeleken met gister is dit niets! :)

ach meis, het is vervelend, ik geloof het meteen!
Ik voel me een klaag monster, hoofdpijn, misselijk (al 2 maanden) buikpijn, rugpijn, erg moe, en erg duizelig.
Ben al 3 maanden niet meer normaal buiten geweest, ja even om boodschapjes te halen voor de frisse lucht, maar in de winkel word ik weer knap duizelig en wil ik naar huis en gaan liggen.
Mn vriend loopt ook de benen uit zijn lijf en krijgt er momenteel echt niets voor terug.
Snachst lig ik alleen maarop mn linker zij (met mn rug naar hem toe) omdat dat het beste ligt, en dan ben ik nu pas 13.5 weken zwanger!!!!
Hoe moet dit verder denk ik dan!!
Iedereen om me heen die al moeder is zegt: ach gaat wel over, heb er zelf nooit last van gehad....
Ja en dan voel je je knap lastig;)

Maar ik begrijp je helemaal, denk dat je hier nog wel even last van zal houden, je lichaam is zich zo onwijs aan het uitsloven om zich aan te kunnen passen voor het kleine mensje wat je in je buik draagt. En ja daar moet soms wat tegenover staan.

Ik wens je heel veel sterkte en veel geluk met jullie kleintje!

Terug
Bovenaan