Wie heeft dit wel eens gehad?...helppp

A

Anoniem

Guest
Hallo dames!

Nou luister.. Ik had maandag ongesteld moeten worden ik kan altijd op de klok kijken zo precies op tijd wordt ik t altijd. Maar ik ben t dus niet geworden (hoop ook dat t zo blijft) Maar vanmorgen had ik wat roze slijm en that's it.. Verder niks meer. Ik voel me ook harstikke goed alleen wat vaker buiten adem. Wie oh wie heeft dit weleens gehad... IK heb de doktersassistente gebeld en die zij dat een vrouw helemaal geen zwangerschapsverschijnselen hoeft te hebben.

Groetjes souraya

He Souraya,

tsja..het hoeft natuurlijk niets te betekenen dat slijm, maar om het zeker te weten zul je af moeten wachten. Heb je al een test gedaan?

De assistente zij dat t nog te vroeg was om te testen. Ik kan niks anders doen dan gewoon afw8ten. Ze heeft wel een afspraak gemaakt voor a.s. vrijdag voor te testen. Maar dat duurt nog eeeeeeeeeeeeeeeeuwen.. Nou ik ga me maar concentreren op verhuizen dat is wel gelukkig een pluspunt. Ik was al heel lang op zoek naar een leuk huisje, onverw8 heb ik er een gekregen. Mijn man zegt t zal ook errrrrruggg leuk zijn als t nu dan ook huisje-boompje.. en beestje is!

groetjes souraya

Hoi Souraja,

Wat spannend allemaal he! Wel of niet zwanger.. Toen ik zwanger was van mijn 2e had ik dat ook, ik werd niet ongesteld en een paar dagen later had ik wat bruin, rood slijm. Bij mij was dat innestelingsbloed,( bloed dat vrijkomt als het eitje zich innesteld) misschien is dat bij jou ook wel het geval?!

groetje, Maggie

hey hoi,

Als je afgelopen maandag ongesteld had moeten worden dan is het nu toch niet te vroeg om te testen??

dusseh...ik zou gewoon testen hoor!!

succes,

liefs Bri

Hoi,
Ik heb de vorige week ook slijmerig "bloed" gehad, het stelde niet veel voor, helaas werd ik na 5 dagen toch ongesteld. Ik hoop natuurlijk dat dat jou bespaard blijft, wie weet is het een innesteling.
Succes met afwachten, misschien een testje doen.
Liefs Rene

Terug
Bovenaan