Hoi Allemaal,
Net als (bijna) iedereen heb ik ook een onregelmatige cycles. De afgelopen 2 maanden was het 25 dagen, de langste 28...Donderdag zou de 29e/1e dag zijn, dus ik doe mee! We zijn trouwens al een aardige tijd bezig..Om precies te zijn vanaf augustus vorig jaar..
Wel heb ik nog ff een vraagje. Wie heeft er wel eens een miskraam gehad? Ik heb namelijk vorige maand nog voordat ik ongesteld moest worden op de 25e dag t/m de 27e dag enorme bloedingen gehad. We zijn op vrijdagnacht gaan rijden naar Oostenrijk en vanaf de ochtend had ik echt bizarre bloedingen. Ik voel het meestal heel erg aankomen, maar deze keer had ik nergens last van. Geen rugklachten geen buikpijnen. Het bloeden deed ook geen pijn, alleen moest ik echt om de 2e uur verschonen. Het spoot er nog net niet uit..echt heel bizar..Dit heeft 2 hele dagen geduurd en toen was het helemaal weg. 3 dagen later nog een beetje bruin bloed en klaar...
Ik heb lopen zoeken op internet en kom op iets wat een blighted Ovum heet een miskraam voordat je het überhaupt weet dat je zwanger bent...Mijn dokter is heel makkelijk..Ja meid zonder zwangerschapstest zal je het nooit weten...En daar zit je dan!
Nou ja goed...NU vind ik het dus allemaal heel spannend..Zondag niets, maandag niets en vandaag ook nog niets..Ik durf geen zwangerschapstest meer te pakken, want ik heb al zo vaak mis gezeten...De teleurstelling wordt alleen maar groter.....
Nu ben ik hele dagen misselijk, borsten doen pijn en ik heb erge steken in mijn liezen, heel vaak plassen (ook om te kijken of er al wat gebeurd...)...Of wil ik te graag...Ook dat kan...Mijn beste vriendin zei dat haar navel veranderde toen ze zwanger was, dus zit ik daar op te letten...Thuis zeg ik nog maar even niets..wat nou als het weer niet zo is...Al die hoop voor niets.....
Nou meiden...Tot donderdag! Ik ben benieuwd...
Zo volgens mij moest ik even iets kwijt..hihi