wie heeft donderdag nod?

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal

wie hebben er donderdag allemaal nod,zou leuk zijn als we elkaar dan op de hoogte houden,dit is mijn 1 e ronde voor nr 2 dus erg spannend.dus wie gaat ermee voor donderda?succes allemaal?

groetjes wendy

Hoi!!!
Ik heb ook donderdag mijn NOD....
Voor ons is het de 3e ronde voor het 1e kindje, en bij jou??
Heb jij dat ook dat je vanalles denkt te voelen, maar niet echt kan zeggen of het nou ongi is of niet??
Ik had vorige week meer steken in mijn buik dan nu, maar nu voelt het iets wee-ig(?).
Mijn borsten voel ik ook wel meer dan normaal.
Ach we zullen het donderdag wel merken, maar ja je wilt zo graag he??
Ik zal iig voor je !!!

Succes nog met het aftellen en dat die kl...te RD maar weg   mogen blijven!!

Liefs,

Kiki

Hoi allemaal,
Heb me nu net aangemeld op het forum....
Ben in januari gestopt met de pil.
Heb en regelmatige cyclus tot nu toe.
Heb alleen een vraagje, misschien wel errug dom....
Wat is NOD?
kan het ook helemaal nergens terug vinden,
Groetjes

Ik heb ook donderdag mijn NOD!
Maar het kan maar goed dat ik moet uitgaan van een langere cyclus i.v.m. een miskraam die ik 22 februari had.
Mijn gevoel zegt me dat mijn cyclus wel redelijk op orde is... maar je weet maar nooit natuurlijk!
Ik voel me goed! Ben wel moe, beetje last van mijn maag en mijn borsten zijn duidelijk groter, gladder en pijnlijker.. Maar ach geduld hebben!
Succes voor jullie!
Oja NOD betekend niet ongesteldheid dag

Hoi!!

Hoe is het nou bij jullie???
Ik heb het idee dat ik me vorige week meer zwanger voelde dan nu....
Ik heb ook een cyclus..26-20-25 dagen.
Okay niet heel erg onregelmatig, maar lastig met klussen.
Ik ben deze maand uitgegaan van 25 dagen en dan heb ik donderdag mijn NOD, maar wat   nou als het opeens weer langer is???
Wanneer testen als die kl***te RD uitblijven??
Hebben jullie ook zo'n moeite om hier iets te plaatsen, site doet echt raar...
Ik hoop dat jullie iets meer hoop hebben dan ik...
Succes!!!
Liefs,

Kiki

Hoi Allemaal,

Net als (bijna) iedereen heb ik ook een onregelmatige cycles. De afgelopen 2 maanden was het 25 dagen, de langste 28...Donderdag zou de 29e/1e dag zijn, dus ik doe mee! We zijn trouwens al een aardige tijd bezig..Om precies te zijn vanaf augustus vorig jaar..

Wel heb ik nog ff een vraagje. Wie heeft er wel eens een miskraam gehad? Ik heb namelijk vorige maand nog voordat ik ongesteld moest worden op de 25e dag t/m de 27e dag enorme bloedingen gehad. We zijn op vrijdagnacht gaan rijden naar Oostenrijk en vanaf de ochtend had ik echt bizarre bloedingen. Ik voel het meestal heel erg aankomen, maar deze keer had ik nergens last van. Geen rugklachten geen buikpijnen. Het bloeden deed ook geen pijn, alleen moest ik echt om de 2e uur verschonen. Het spoot er nog net niet uit..echt heel bizar..Dit heeft 2 hele dagen geduurd en toen was het helemaal weg. 3 dagen later nog een beetje bruin bloed en klaar...

Ik heb lopen zoeken op internet en kom op iets wat een blighted Ovum heet een miskraam voordat je het überhaupt weet dat je zwanger bent...Mijn dokter is heel makkelijk..Ja meid zonder zwangerschapstest zal je het nooit weten...En daar zit je dan!

Nou ja goed...NU vind ik het dus allemaal heel spannend..Zondag niets, maandag niets en vandaag ook nog niets..Ik durf geen zwangerschapstest meer te pakken, want ik heb al zo vaak mis gezeten...De teleurstelling wordt alleen maar groter.....
Nu ben ik hele dagen misselijk, borsten doen pijn en ik heb erge steken in mijn liezen, heel vaak plassen (ook om te kijken of er al wat gebeurd...)...Of wil ik te graag...Ook dat kan...Mijn beste vriendin zei dat haar navel veranderde toen ze zwanger was, dus zit ik daar op te letten...Thuis zeg ik nog maar even niets..wat nou als het weer niet zo is...Al die hoop voor niets.....

Nou meiden...Tot donderdag! Ik ben benieuwd...

Zo volgens mij moest ik even iets kwijt..hihi

quote: wendolientje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-03-2007 13:19:14'));

hoi allemaal

wie hebben er donderdag allemaal nod,zou leuk zijn als we elkaar dan op de hoogte houden,dit is mijn 1 e ronde voor nr 2 dus erg spannend.dus wie gaat ermee voor donderda?succes allemaal?

groetjes wendy

hoi dames

hoe voelen jullie je,nog maar twee dagen en dan weten we het,had vandaag beetje ongi gevoel dacht ik maar bleek dat mijn darmen op hol waren moest namelijk rennen naar wc,mijn buik voelt nog wel zwaar dus wie weet ach het zou zo mooi zijn de eerste ronde maar vind het niet erg als het nog   een maand later is,allemaal duimen voor elkaar he en laten weten he donderdagavond of zo groetjes wendy

Hé, hé, eindelijk kan ik een berichtje plaatsen. Het forum doet echt raar, heel iritant!
Nog 1 dagje en dan is het zover, onze NOD. Ik ben echt super benieuwd!
Als de  weg blijven, wanneer gaan jullie dan testen??
Ik wilde eigenlijk morgen al testen, wordt gek van de onzekerheid!
maar mannetje lief wil er heel graag bij zijn, dus wacht ik tot het weekend.
Wat duurt wachten lang, hé! Nou allemaal veel succes.
Ik zal voor iedereen !!

Liefs Tamara

Terug
Bovenaan