wie heeft een idee (betreffende iets oudere kids)

Ja deze vraag hoort hier op zich niet maar ik weet niet waar ik hem dan moet stellen en misschien hebben jullie wel een idee.

Mijn man is nu een laptop kopen voor op de zaak. En we hebben ook besloten dat er een nieuwe computer of laptop voor de oudste kids komt (7 en 8 jaar). Dit omdat we niet willen dat ze op deze computer komen. En natuurlijk beginnen ze nu wel de leeftijd te krijgen dat ze ook eens op internet willen. Maar deze computer is nogal uitgebreid en duur en mijn man wou dus een minder uitgebreide voor hun kopen. Voor kerst zeg maar.

Toch vinden we dit een erg duur kado ook al is het voor kerst en ik vind het nogal wat om zoiets zomaar te krijgen. Mijn man zegt ook dat ze er wel iets voor mogen doen. Maar wat? Hoe kun je hun uitleggen dat dit niet zomaar een kado is. En wat kun je hun ervoor laten doen. Ik snap mijn man wel maar hoe pakken we dit aan?

Heeft misschien iemand een idee?
De kids wonen de helft van de week bij ons en hebben als taakje al 'de tafel dekken'. Ik wil ze ook niet te-veel laten doen natuurlijk want ze mogen bij ons ook gerust spelen.

Groetjes Kirsten

hoi hoi,

Laat ze 1 avond jullie verwennen om te laten zien hoe blij ze zijn. Dus alle drankjes en hapjes die avond moeten hun halen en inschenken. En jullie mogen bepalen wat er op tv is.
Of laat ze een ontbijt op bed  verzorgen op zondagochtend, dat kunnen ze best.
succes met iets verzinnen!!

groetjes Wendy

Haha Wendy
Dat vind ik wel een lollig idee! En dat zullen ze zelf ook wel leuk vinden.
Ze hoeven van mij ook niet allemaal slaven klusjes te doen zeg maar. Maar ik wil ook niet dat ze denken dat zo'n kado normaal is.
Moeilijk zeg! Maar dit is een leuk idee.

Mijn ouders lieten me dan meestal dingen doen als de auto wassen.
Ik heb het jaren gedaan.....Zo kocht ik af en toe een cd ofzo.
Enne, die van ontbijt op bed vind ik ook een goeie, die onthou ik...haha
Anders zou je ook nog kunnen zeggen dat ze samen (ze waren met
z'n tweeen toch?) een week geen ruzie kogen maken......Of zijn ze zoooo
lief dat ze dat nooit doen?

Wel verstandig dat jullie het op die manier doen! Zou ik ook doen.
Liefs Annet

Nou ze maken serieus echt zelden ruzie.. ze kunnen heel goed met elkaar overweg. Maar soms vinden ze het niet leuk als ik ze een klusje geef ofzo. Zoals 'ruim je stapeltje was even op'..... dus ga ik ook zeggen dat ze daarover niet moeten zeuren.. en natuurlijk die verwen-avond voor ons... heerlijk!! Jammer dat ze er 's morgens nog niet uit kunnen gaan voor Tyche en wij uitslapen  

Terug
Bovenaan