Wie heeft een leuk idee voor afscheid op basisschool??

hoi allemaal,

Even iets heel anders: over twee weken neem ik definitief afscheid op m'n werk. Ik werk als leraarondersteuner op een school voor speciaal basisonderwijs. Ik werk met ongeveer alle kinderen (ongeveer 110)  en ken ze dus ook allemaal.  
Het programma wordt  (waarschijnlijk) verzorgd door mijn collega's, maar ik vind het leuk om de kinderen iets mee te geven. Liefst iets origineels en niet te duur... Ik weet dat  er veel creatieve meiden op dit forum zijn, dus mijn vraag: wie heeft een idee?

Alle ideeën zijn welkom! Alvast bedankt.

Grts, daantje  

Een uitnodigingskaartje om op kraamvisite te komen.
een lolly als gezichtje en wat tule om het stokje in roze of blauw.

hmm, verder kan ik zo snel niet iets anders bedenken. Misschien kun je nog op internet zoeken bij kraamcadeautjes en zo op ideeën komen.

Groetjes mim, en juf

Hoi, je zou van papier een leuke vis kunnen knippen, (dubbel) en de vinnen snijdt je dan uit,   begin en uiteinden nieten, en daar doe je dwars 'n zakje chips in. je zou nog eventueel een hengel kunnen maken met een stokje, en een dropveter als touw. Heb dit zelf ook eens uitgedeeld, en was echt heel leuk. Was wel even wat kopieer en knip werk, maar dan heb je ook wat. Ik had trouwens een zinken toen versierd als aquarium, en daar de hengels ingezet. Op die manier zou je ook vliegers kunnen maken iets monder knipwerk. heel veel succes Wendy, nu mama van 3

die met die vis is leuk zeg! Die ga ik eens uitproberen, kijken of het wat is voor mijn zoontje om uit delen op de peuterspeelzaal. Je ziet hier eigenlijk altijd hetzelfde, een plastick zakje met chips en snoep erin. Dat is eigenlijk niet zo leuk omdat iedereen dat al doet.