wie heeft een vlokkentest gedaan met minder dan 11 weken?

Hoi meiden,

Ik kom van het forum zwanger worden na een miskraam, maar ik heb een vraagje aan jullie zwangeren. Heeft 1 van jullie een vlokkentest laten doen voor 11 weken. Ik vraag dit omdat we zwanger proberen te raken en hier in Rotterdam doen ze de test met 11 weken en 5 dagen. En we gaan met 11 weken op vakantie en komen pas met 13 terug. Ik weet het: misschien pieker ik over niets en raak ik komende maand niet zwanger, waarschijnlijk is het beter om even tot augustus niets te doen op het zwanger raken gebied. Maar ik wil het toch graag weten of er wellicht een mogelijkheid is. Dus wie van jullie weet het misschien?

groetjes, keesje

Hoi Keesje,

Ik heb geen ervaring met een vlokkentest maar als je zo twijfelt zou ik het gewoon navragen bij het ziekenhuis.

Veel succes met zwanger worden en alvast een fijne vakantie.

Gr. Joyce

hoi keesje,

ik heb deze keer een vlokkentest laten alleen wel na (zoals ik me nu herinner) na de 13weken! ik heb het in arnhem laten doen..
je kan het daar ook laten doen hoor!
het doet wel pijn! oke het deed bij mij heel erg zeer maar ik ben er wel blij mee dat ik het heb laten doen! want wachten tot 15weken was voor mij geen optie...
succes met je beslising wil je meer weten vraag maar gewoon hoor!

liefs Annemieke

Terug
Bovenaan