wie heeft ei in de week van de carnaval

A

Anoniem

Guest
hoi mieden wie heef er in week 8 zijn eisprong zou graag met  iemand willen  praten op dit forum wat zij mee maakt en voelt en hoe  ze er mee omgaat  .
groetjes iris.  

hoi!
Ook ik heb mijn ei in de week van carnaval.
Ik ben heel benieuwd of het deze keer gaat lukken. Het is voor ons ronde 5 voor ons 1e kindje.
De vorige keer dacht ik echt dat het gelukt was, ik had verschillende kwaaltjes, maar nee hoor, toch de RD. heel jammer.
Maar ik ben er al weer helemaal overheen, en heb ook wel weer zin om het opnieuw te proberen.
Het is alleen zo moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Het lukt me over het algemeen vrij aardig, behalve zo'n week voor mijn NOD. Dan is het niet uit mijn hoofd te krijgen!haha

Ik ben benieuwd hoe jij de dingen ervaart.
Groetjes
Brinn

hoi brinn kei leuk dat we in de zelfde tijd zitten .
ik vind   het kei spannend of ik deze maand mijn ei kan vinden met clearblue ovl test.
ik vind het best confronterend al die ik ben zwanger meldingen leuk maar toch dubbel gevoel.

Groetjes iris  

Hoi Iris!
succes met je ei zoeken! haha. Ik heb ook overwogen om te beginnen met ovu testen, maar heb het nog even uitgesteld. Ik wil er eigenlijk niet zo mee bezig zijn, (lukt nog voor geen meter hoor...) maar vooral omdat mijn cyclus afgelopen keer veranderd is naar weer 'normaal' Ik heb volgens mij heel lang moeten doen om te ontpillen. Had steeds een cyclus van 31 dagen. Nu een van 28. En weer flink ongi krampen. Dat had ik ook nog niet gehad, en dit herken ik weer van  de tijd voor de pil.
Als het deze maand niet lukt ga ik ook met een ovu test, op zoek naar mijn ei.
Ben heel benieuwd hoe het lukt bij jou, en je ervaringen met die dingen.

Dat dubbel gevoel over die vrolijke meldingen heb ik ook. Je gunt het iedereen van harte, maar je hoopt dat je snel zo'n melding zelf geven kan hè?
Het is hier trouwens zowieso heel moeilijk af en toe. Er zijn 7 mensen uit mijn omgeving zwanger. Niet allemaal directe familie hoor, maar er zijn wel heel veel mensen mee bezig.
Ik geef cursussen, en verschillende cursisten worden oma. Dus er wordt veel over gesproken. Maar ik gun het echt iedereen.
En ik ben deze keer ook veel positiever. Ik heb nu echt het idee, "als het komt dan komt het..."
even kijken hoe lang ik dit volhou hahaha

succes, en liefs
Brinn

Terug
Bovenaan