wie heeft er advies, 4 x 220 cc of 5 x 150 cc

Goede morgen mama's,

Allemaal lekker geslapen?
Hier was spookje lieke weer bezig, maar  goed ff over wat anders.

Mijn dochter Esmee is nu 7 maanden en spuugt weer veel meer sinds ze bijvoeding kreeg.
Nu ben ik in overleg met de bijvoeding gestopt omdat alles wat erin gaat er ook weer uitkomt ondankts de jbpm die overal in gaat..

Wel moest ik terug naar nummer 1 melk ( o tot 6 maanden), want van opvolgmelk mogen ze maximaal 600 cc per 24 uur omdat ze anders teveel vitamines enz.. binnen krijgen..

Nu is mijn vraag, wat kan ik het beste doen?

- 4 x 200 cc (als ze dat red, anders word het 220 cc )om de 4 uur: 7.00,11.00,15.00, 19.00 of

- 5 x 150 cc om de 3 uur: 7.00,11.00,14.00,17.00,20.00

Wel krijgt ze smorgens en savonds een fles pap..
Van deze flessen spuugt ze niet, krijgt dan 200 cc met 3 schepjes bambix..
Zou ze ook 4 flessen pap mogen hebben??
Of worden ze daar erg dik van??

Is het nog een beetje duidelijk??
wie kan mij helpen??

Gister heb ik naar esmee gekeken en toen dronk ze vaak 150 en kwam ze na 3 uur weer.
Das prima maar dan kom ik met de slaapjes niet uit, vaak is ze 2 uur wakker en dan 2 uur slapen..

Op het moment is het een chaos, wie heeft advies..

groetjes simone

Hoi Simone,

Hou je er ook rekening mee dat 5 keer 150 cc maar 750cc op een dag is.
Ik weet niet maar omdat je anders 800 cc of 880cc wil geven lijkt 750 cc me niet zoveel.
Ik denk dat je eerst even uit moet zoeken hoeveel ze op een  dag wil. Ze mag in totaal 1000cc toch?
Dus neem dat als maximum en kijk wat ze doet. Je kunt dus 5 flessen van 200 geven.
laat ze hier steeds wat van staan kun je of tijd gaan rekken of de flessen iets kleiner maken.
Met de pap weet ik niet hoe dat zit maar anders zou je misschien de pap iets minder dik kunnen maken.
Wel 6 schepjes op een dag maar dan verdeeld over 3 flessen. (van papflessen weet ik niet zoveel daar is mijn kleintje nog niet aan toe.

Hoi,

Zou het niet kunnen dat ze gewoon wat teveel krijgt en daarom zoveel spuugt?
Mijn dochtertje spuugde op een gegeven moment ook een stuk meer en was 's nachts heel veel wakker en niet van de honger maar ze was gewoon heel onrustig.
Vorige week kreeg ik het advies op het CB dat ze 1 fles minder mag en een beetje fruithap, sinds ik haar 4 flessen om de 5 uur geef (7.00, 12.00, 17.00 en 22.00 uur, 3x 200cc en de laatste fles 240 met nutrix) slaapt ze als een roosje en spuugt ze een stuk minder.

Succes in ieder geval!
Groetjes Carin.

Terug
Bovenaan