Wie heeft er advies

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik ben 8 okt ongi geworden, daar weer begonnen met een nieuwe strip van de pil maar toen ben ik hem 5 dagen vergeten (stom!!) en werd ik 22 okt weer ongi.
Vervolgens had ik op 7,8,9 en 10 nov het verlies van bruine afscheiding.

Nu ben ik 6 dagen overtijd...ik heb met 3 dagen overtijd een test gedaan en vandaag maar ze zijn allebei negatief.

Verder heb ik vreselijke pijn in me buik aan de onderkant...ik heb het gevoel of er een balon in me buik ligt en ik heb de hele dag door een zeurderig en trekkerig gevoel (als of ik ongi word) en het lijkt net of het beurs is van binnen.

Verder heb ik niet echt kwaaltjes...Ik plas wel wat meer, me tepels zijn een klein beetje gevoelig  en ik ben wel moe maar ja  ik heb al 2 kleintjes lopen dus daar kan ik ook moe van zijn.

Weet iemand of de kans er is of ik zwanger ben of moet dit iets anders zijn ???

Alvast bedankt

hey meid

ja als jullie sex hebben gehad is er altijd een kans dat je zwanger bent omdat je de pil bent vergeten...
ik zou gewoon nog even wachten met testen (als het  kado'tje teminste welkom is) en anders (als jullie  geen kado'tje  willen) toch maar snel een afspraak maken bij de huisarts  wand dan is het heel erg belangrijk dat je weet waar je aan toe bent en dan moet je er wel zo snel mogelijk bij zijn natuurlijk.
dus het ligt er aan wat jullie zelf willen wand de kans bestaat altijd wel dan...

liefs sam

Terug
Bovenaan