Wie heeft er al een afspraak bij de VK?

Hai,
Ik ben even benieuwd wie er al een afspraak bij de VK heeft gemaakt. Ik moet nog bellen, maar wij zijn net pas terug van vakantie. Ik denk dat ik ongeveer 6 a 7 weken zwanger ben.

Groetjes,

Hoi hoi,

Wij zijn gisteren voor het eerst geweest (toen 6wkn en 4 dgn). En het is ons tweede kindje! A.s. maandag krijgen we onze eerste echo. Omdat ik een beetje bloed ben verloren en ik me zorgen maak mogen we deze keer iets eerder komen voor een echo.

Groetjes,
Fem

Ik ben al voor de intake geweest met 8 week, papieren meegekregen voor de 1e echo die krijg ik volgende week dinsdag omdat ze niet zeker weten hoever ik nou ben.
22 julie krijg ik mijn echte controle bij de verloskundige.
Ze heeft alwel mijn gewicht, bloeddruk gemeten en bloed geprikt.

Ik heb maandag 7 juli mijn 1e afspraak staan met de vk. Volgens de standaardtelling ben ik dan 7 weken. Ik denk zelf dat ik een week langer zwanger ben omdat mij eisprong heel vroeg in mijn cyclus ligt en niet op 14 dagen waar de medici wel van uitgaan. Daarnaast was mijn man ook in het buitenland.. dus ik weet precies wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.....

Hoi hoi ik heb voor 18juli de intake en voor 21juli de eerste echo.
dan ben ik ruim 8weken.
de echo mocht iets vroeger dan normale termijnecho  ivm eerdere miskraam met 7weken...
Succes met bellen..geniet ervan!!

Terug
Bovenaan