Wie heeft er al een buikje ?

hmimes

New member
Hoi ,

Ik ben vandaag 14 wkn en 1 dg en tegen de avond is mijn buikje pas te zien hoe is dat bij jullie ?
Ook zit mijn ondergoed en broek dan veelste strak en moet ik echt wat anders dragen .

Ik kan helaas weinig keus leuke zwangerschapskleding/ ondergoed vinden waar halen jullie deze ?

Gr
 
Ook ik ben inmiddels 13 weken en heb al een buikje! en savonds al helemaal!
Op de dag zien mensen het bij mij al namelijk.
Dit is mijn 2e zw, dus denk dat dat daar door komt.
Want bij mn eerste zag je echt pas overdags wat met 20 weken...;)

Ik draag momenteel veel leggings zitten mij nu het lekkerst! vind persoonlijk die broeken(spijker) echt niet lekker zitten.en ook niet zo mooi
En shirts heb toevallig laast geshopt bij H&M en bon prix!

Liefs!
 
Bij mij is het al een flinke buik ! de meeste schrikken en denken dat ik al over de helft ben ! ben vandaag precies 15 weken ... Maar het is bij mij de 3e zwangerschap dus misschien scheelt dat .. Ik vind het ook wel leuk dat mijn buik al goed te zien is !
 
Heey

Bij mij is het ook al goed te zien...
Ik heb laatst geshopt bij h&m leuk shirtje en dunne broek gehaald en nog wat bij Miss etam... 2 week geleden en veel afgeprijsd..

Liefs
 
Hi ladies!


Nou... vandaag 15 weken, maar die buik is hier niet meer weg te denken hoor!
Ik kreeg al de vragen; weet je zeker dat het er geen 2 zijn, en wanneer ben je uitgerekend, over een maand of 3? Ook slaap ik al met m'n voedingskussen, ik kan echt niet meer op mijn buik slapen, maar zonder kussen rol ik door wanneer ik op m'n zij lig, dus ik ontkom er niet aan... Ik ben nu echt al behoorlijk dik, zonder ook maar een gram te zijn aangekomen... waar gaat dat heen deze keer?

Ik heb een fijne zwangerschapsjeans van Mamalicious en wat shirtjes/vestjes, en verder draag ik normale leggings en A-lijn jurkjes/tuniekjes (net als de vorige keer). Ik lijk mijn buik wederom echt aan de voorkant te gaan dragen, dus hopelijk heb ik niets nieuws nodig deze keer...
 
Hoii

Ik ben inmiddels 16+4 maar ik heb al een beste buik.. maar goed dat ik het niet meer geheim hoef te houden;-) Mijn eigen broeken pas ik al een een aantal weken niet meer. Ik draag echt positiebroeken en/of jurkjes met een legging.

Liefs
 
Ik ben 17 wk en 2 dagen maar bijna geen buik! En ti's nog wel mijn tweede zwangerschap! Nou ik wacht rustig af!!bij mijn eerste kreeg ik ook pas rond de 19/20 weken een bolletje!
 
Terug
Bovenaan