Wie heeft er al een naam?

Ben benieuwd of er hier iemand is die al helemaal uit de namen is. BEn er nog niet zo mee bezig, maar als ik erover nadenk krijg ik het wel een beetje benauwd omdat ik eigenlijk niks kan bedenken (helemaal niks voor een jongen en voor een meisje veel te veel!)

Groetjes

Wij hebben de namen al!!
En bij ons is het andersom jongensnamen genoeg, maar meisjes namen wat een drama zeg.........
Dat was al zo toen ik van onze floortje in verwachting was.
Gelukkig hebben we nu de namen haha en ja voor een meisje zelfs 2 moeten we nog een beslissing in maken.
Jongensnaam staat nog van de vorige zwangerschap.

gr louise

Pfff, nee, heb een meisjesnaam, 2 zelfs maar mijn man vind dat niet mooi genoeg en een jongensnaam wordt helemaal moeilijk, hebben er al 3, dus blijft zo weinig over,hhaha
Groetjes

Meisjesnamen bedenken is voor ons geen probleem, maar jongensnamen.... Best lastig. We hebben al wel een meisjesnaam, maar die kan nog best weleens gaan veranderen.

ik zou het ook nog niet weten, heb wel een meisjes naam maar die vind mijn vriend helemaal niks en zou hebben we het ook weer omgekeerd.als hij met een naam komt dan vind ik het weer niks. dus maakt het erg moeilijk.
maar we komen er wel uit hoor.

groetjes angelique

Willen jullie die namen ook vertellen of niet? Wij vinden een jongens naam zooooo moeilijk.

Liefs tamjo

Vind het erg moeilijk dit x.
Vorige x waren we er zo uit, maar nu weet ik niks te bedenken.
Noem hem of haar maar KIND denk ik...;-)
Of Mensje, nee we zijn er nog niet uit.

doei doei
P.

Terug
Bovenaan