wie heeft er al ervaring met de predictor vroege test

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik heb gisteren 3dagen voor verwachte menstruatie de vroege test gebruikt. Helaas was deze negatief, maarja op naar de volgende ronde. De nacht voor de test heb ik 's nachts geplast en toen ochtend urine gebruikt zou dit een rede kunnen zijn voor de negative uitslag. ik herken zoveel tekenen van de vorige zwangerschappen.

Het vreemde is echter dat ik weet dat ik ongesteld ga worden en ik toch duidelijk zwangerschapsgevoel heb. Zou mijn lichaam mij nu nog steeds voor de gek houden?

groetjes nancy

Ik heb er wel ervaring mee, maar helaas ben ik nog zwanger geweest...

Succes!

Hoi hoi.

Ik heb er geen ervaring mee.
Ik kreeg er laatst een toegestuurd omdat ik me hier in had geschreven voor de zwanger worden nieuwsbrief.

Toen ben ik op internet gaan lezen over de test. Ik lees eigenlijk alleen maar slechte ervaringen van vrouwen, en veel positieve testen, terwijl ze gewoon ongesteld werden.

Maar dan nog kan ik niet uit eigen ervaring spreken...

Xx

Ik heb er helaas ook geen ervaring mee..... Heb ze ook net binnen. Heb al vaker gelezen dat ze niet echt betrouwbaar zijn maar dat is volgens mij meer juist positief terwijl je niet zwanger bent.

Je kan het beste pas testen na je nod er kan nog zoveel misgaan.......

Wie weet meid, ik duim voor je!

tja, het blijft dus afwachten op de rode duivels, mochten die maandag er nog niet zijn dan ga ik opnieuw een test doen. ben dan 3 dagen over tijd.
Ik houd jullie op de hoogte.

groetjes Nancy

het duurt even voor er een streepje kan komen. je mag hem pas na 5 minuten aflezen en na 15minuten niet meer. Wanneer je voor je NOD test moet je wel met ochtend urine testen. de testen van de kruitvat zijn overigens haast net zo gevoelig.

Tja ik heb 's nachts wel moeten plassen om 02.00 ongeveer en heb 's ochtends rond 08.00 uur getest. Zou ik dan geen goede ochtendurine meer hebben gehad doordat ik 's nachts al geplast had?

Tja zelfs na 15 min. was er niks te zien, het blijft spannend doordat ik me zwanger voel nog steeds en geen voortekens heb voor menstruatie. Maarja dat zegt eigenlijk zo weinig, ik ga ervanuit dat het gewoon door word naar ronde 3 maar houd jullie op de hoogte. het weekend zal lang duren deze keer.

groetjes Nancy

Terug
Bovenaan