wie heeft er (al) ervaring met flesvoeding van het Kruidvat?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik kan helaas straks geen bv geven maar direct flesvoeding na de bevalling en nu weet ik dat er flesvoeding is van het eigen merk Kruidvat. Mijn zoontje heb ik altijd de flesvoeding van Nutrilon gegeven maar ondertussen is die zo ontzettend duur geworden..de voeding van het Kruidvat is bijna de helft goedkoper, maar ik twijfel nu of dan de kwaliteit wel oke is. Heeft iemand al ervaring met deze voeding???

Groetjes Inge

Na de bv ben ik overgestapt op de voeding van het Kruidvat en het bevalt al ruim 3 maanden erg goed.
Het schijnt ook erg goede voeding te zijn en het is een stuk goedkoper, 1 pak kost 5.79 geloof ik.
Wij zijn in ieder geval erg tevreden.

Groetjes, mv Isabel

ik werk op een kinderdagverblijf en wij bestellen alles bij het kruidvat en we moeten erg besparen, maar toch nemen wij geen flesvoeding van het kruidvat, waarom weet ik niet, maar goed voor jou om te weten is dat de flesvoeding van friso (wat net zo goed is als nutrilon) ook een stuk goedkoper is dan nutrilon en die is wel even goed, die gebruiken wij wel, en ook nutrilon, maar het is allebei prima.

ik zou dus als ik jou was voor de zekerheid dan friso nemen, heel goed voor het kindje en toch niet zo duur als de nutrilon.

succes xxx jolanda

FV van kruidvat is prima, net zo goed! Want immers: het moet wettelijk gezien allemaal dezelfde stoffen bevatten en goed genoeg zijn, anders mag het niet op de markt!

Flesvoeding van de kruidvat is prima!!!  Yara  doet het heel goed op deze voeding het het scheelt bijna de helft van de prijs met nutrilon.  Flesvoeding moet aan strenge eisen voldoen en als de kruidvatvoeding niet goed was mocht het ook niet vekocht worden.

Weet hier niets van. Gebruikte altijd Similac die ik bij de Jumbo haalde. Stukken goedkoper dan nutrillon ;)

FV van het kruidvat is net zo goed als andere voeding, maar een stuk goedkoper. Ik heb het voor mijn zoontje ook gebruikt. Beviel prima hoor!

Terug
Bovenaan