Wie heeft er al iets gekocht voor de aanstaande kleine?

Ik heb inderdaad vorige week dinsdag, we hadden toen onze echo al gehad en die was goed, een boxpakjes gekocht en een bijhorend mutsje.
Dat is tot nu toe alles wat ik heb gekocht, ben nog steeds een beetje voorzichtig, kan het nog steeds soms niet geloven dat ik echt zwanger ben.
Op naar de volgende echo, 28 februari, als dan nog steeds alles goed zit, dan ga ik denk ik echt los, dan ben ik ook 12 weken zwanger en de kans dat er dan nog iets mis gaat, is weer een heel stuk kleiner.
Langzaam aan begint het genieten dus hier, haha.

Alice

Volgens mij heb ik nog niks gekocht. Gek, eigenlijk. We hebben wel bij de verloskundige zo'n popje gekregen al. Ik zal eens gaan denken wat ik kan gaan kopen. We hebben nog een hoop van de 1e. Als het nou een meisje wordt, kan ik lekker gaan shoppen. Maar dat weten we dus nog niet.

Ik heb zojuist in mijn pauze voor het eerst iets gekocht voor de kleine. Een heel vrolijk boxpakje. Ik vond het leuk om nu toch eens iets te gaan kopen. Ik heb er zin in om te gaan shoppen voor de spulletjes die we nog nodig hebben.

Groetjes Paula
13,1 weken

ja hoor al van alles gekocht. Was in engeland en ben gek op kleding van Gap. Heb al een meisje dus vooral wat jongensdingen gekocht en een setje wat matched als mn dochter het draagt en de baby.....

Vandaag de 1e echo gehad en gelijk daarna zijn we even bij de Prenatal gaan neuzen. Heb een schattig groen (=neutraal) boxpakje met Nijntje erop gekocht in maat 56!

Hoi hoi mede mama's,

ik heb nog niets gekocht.. ik wil eerst weten wat het gaat worden..
Ik heb in 2006 een zoontje gekregen en daar heb ik dus nog giga veel voor.. haha
dus als het weer een jongetje gaat worden komt er niet veel bij.. MAAR.. ik koop gewoon leuke dingen voor WILLEM.. de 2 schelen ong 23maanden.. haha dus de kleren die ik voor zomer heb passen de nieuwe dan ook in de zomer.. ja lullig voor de beeb maar dat hebben ze toch niet in de gate..
MAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRR
als het een meisje gaat worden HELPPPPPPPPPppppppppp
hahahahahhahahaha
geloof dat ik dan helemaal in de roze los ga... hahaha
maar het maakt mij niet veel uit wat het gaat worden..
mocht het jongen worden wil ik misschien toch voor nummer 3 gaan..
Ik heb trouwens al wel 1 pakje gekregen van mijn zusje..

liefs Annemieke

Ik heb al een eerste pakje gekocht,creme met lime-groen lekker neutraal.
Heerlijk om dat af en toen effe lekker uit de kast te trekken en te mijmeren
wat het gaat worden en hoe het eruit komt te zien.

Terug
Bovenaan