wie heeft er al iets gekocht

hallo allemaal

ik vroeg mij af wie er al iets gekocht heeft voor de baby.
ik zelf heb zo veel dingen gezien maar nog niet echt gekocht.
maar deze mutsje die ik bij babykampioen heb gezien moest ik gewoon hebben.ik vond die 2 knoopjes zo leuk en schattig sat ik er gelijk maar 1 bestelt heb.
jullie zouden op die site moeten kijken voor die mutjes.
www.babykampioen.nl
ze zijn zo leuk ben benieuwd wat jullie er van vinden en of jullie hem ook gaan bestellen.

groetjes mama van 2 jongens

Hallo

Ik heb ook nog niks gekocht...
Ik heb voor mezelf gezegd dat ik wil wachten tot de 20 weken echo. zodat ik weet of ik voor een jongen of meisje kan gaan shoppen...
Ik heb ff op die site gekeken, inderdaad hele leuke mutsjes

groetjes

Mmm ik heb ook nog niets gekocht, maar ik heb ook nog heel veel van James (13 maanden) dus ik wacht ook op de 20 weken echo zodat we weten of we een jongen of een meid krijgen. Anders kan ik het gewoon hergebruiken...... ik ben zelf 28 mei uitgerekend...

De meeste spullen heb ik nog van de eerste. dus hoef niet veel in te kopen.

Maar toen ik ik verwachting was van de eerste heb ik gewacht tot ik de uitslag van de punctie had. Dat was met +/- 18 weken. Ik wilde er eerst zeker van zijn dat het kindje gezond was en dat ik geen abortus hoefde te plegen.

Maar ik zou wachten tot 20 weken met inkopen. Het is (als je het wil weten) ook leuk omdat je dan het geslacht weet. Dan kan je ook meteen gericht inkopen, super leuk.

Als je echt niet kan wachten zou ik je adviseren om alleen "handige dingen" te kopen zoals hydrofiele luiers, kruik, enz...
Ik zou echt even wachten met kleertjes of de inrichting.

Maar het is en blijft leuk om te shoppen !!!!!!!!!!!!

Ja hoor ik heb al wat gekocht, ben 14 weken zwanger van mn 3de kindje. Heerlijk om alvast achter de praktische dingen aan te gaan. Surfen op Marktplaats en naar de babywinkel om alvast in de stemming te komen. Ik wacht niet tot 20 weken echo, maar met al 2 kids in huis heb ik wat minder shop tijd. Ik ga eens kijken op die mutsen site, leuk.

Terug
Bovenaan