WIE HEEFT ER ALLEMAAL 8 OKT. HAAR NOD

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

ik heb 8 oktober mijn NOD

erg spannend allemaal

denk wel dat ik gewoon ongi wordt maar heb ook nog een beetje hoop hihihi

heb wel last van kwaaltjes maar of ze nou van de ongi of van een hopelijke zwangerschap zijn ?????? GEEN idee

hoe is het met jullie??
al ergens last van

ga heel erg hard duimen  voor iedereen

veel succes

groetjes xx moekje

Hey !
Ik zou 8 okt. mijn NOD hebben, maar helaas zijn de R.D. vroeg gekomen en wel op dag 24. giesteravond dus.
Zal voor je duimen dat ze jou deur voorbij gaan.
Groeten van Miena.

Hier nog steeds geen RD te zien!!!!! MAar ja, ik ben dan over het algemeen ook heel regelmatig!!!!!!
Maarre, spannend hoor, morgenavond testen als ze er nog niet zijn. WEl een dag te vroeg, maar volgens mij maakt het weinig uit of ik nu vrijdagavond of zaterdaochtend test....

hoi hoi

ik heb mijn nod de7e maar ik voel wel verandering in mijn lichaam het is altijd weer een verassing want ik ben wel vaker overtijd de ene keer 1 week maar laats 3 weken en de verschijnsellen van een zwangerschap maar het is iedere keer weer een teleurstelling
maar het blijft wel steeds spannend
ik duim voor je

groetjes

Hoi hoi,

Mijn NOD is zaterdag 7-10.
Ik heb echt geen idee wat het gaat worden zaterdag... dus blijven we maar 'rustig' zitten op het wachtbankje.

Ik ga voor ons allemaal héél hard duimen hoor!!!

xxx
Boli

Hoi,

Ik zou normaal gesproken 7 okt. mijn NOD hebben.
Afgelopen maandag en dinsdag dacht ik dat mijn menstruatie
begonnen was maar woensdag en vandaag   niets meer.
Ik weet het effies  niet normaal vloei ik toch zeker wel een dag of vijf....
We wachten het maar af.Heb verder geen last van kwaaltjes.

Groetjes Dami

HEb net test gedaan, wel een par dagen te vroeg want mijn NOD is pas 7 oktober, en helaas viel negatief uit. Baal nu echt als een stekker!!!!!

Succes allemaal! Ik hoop dat jullie zwanger zijn. Spannend hoor! Nog maar even wachten.... .

liefs
Fee Julia

Terug
Bovenaan