wie heeft er allemaal een eigen web-log/ andere site?

Hoi allemaal,

ik ben Laura en hou zelf sinds een tijde een eigen weblog bij. Op het moment staan we op het punt om in jansuari onze eesrte ivf te ondergaan.
Graag wil ik met andere vrouwen in contact komen die in de zelfde situatie zitten. Sla me gerust op in je favorieten
en laat je weblog achter op mijn weblig bij reacties!

dank je wel

liefs LA
http://samenonderwegnaar.web-log.nl/

Hoi,

Ik hou ook een weblog bij, nu bijna twee jaar, www.hetgrotewonder.web-log.nl, en zoals het er nu uit ziet gaan wij eind januari beginnen met onze 1ste IVF, 8 januari hebben wij de instructie en uitleg van de IVF arts. We zijn onder behandeling bij het UMC Utrecht, wij wonen dus ook in het midden van het land.

Ik ga zo meteen gelijk even kijken op je weblog.

Ik heb nachtdienst vandaar het vroege tijdstip van deze reactie.

Groetjes Alice

Hé Laura, Alice, Wilma en Libelle

Ik ben, in navolging van jullie, ook met een eigen weblog begonnen
Mezelf kennende hoop ik dit trouw te kunnen volhouden ...
Mijn adres: http://droomwensvervulling.web-log.nl
Ik heb jullie weblogs al bezocht en het geeft meteen een beter beeld van jullie en de behandeling waarmee jullie bezig zijn

Alle goeds en enorm veel succes voor 2008 !

Liefs, SunshineJo

Hallo dames,

Ik vond het zeer interessant om jullie weblogs te lezen. Jullie helpen daarmee ook andere vrouwen (zoals ik), gewoon door jullie ervaringen op te schrijven. Ik zit nog maar aan het begin van de rit in de MMM. Ik vond het voor mezelf prettig om mijn gevoelens en ervaringen van me af te schrijven, dus heb ik ook een site gemaakt.

Hieronder vind je de link:

BabyDreumesPeuter

Groetjes Wannabe a Mom

Wat super dat jullie allemaal gereageerd hebben, een aantal van jullie had ik al in mijn favorieten staan... weer bij iemand anders weg gehaald denk ik!

Ik schrijf niet zo heel veel op jongegezinnen maar kom zo af en toe eens mee kijken.

Jullie mogen ook reageren op mijn weblog hoor!

liefs Laura ( v)

Terug
Bovenaan