Wie heeft er allemaal nog meer moeite met het laten staan van babyartikelen in de winkel???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik vroeg me af of iemand van jullie ook zoveel moeite heeft om niet toch iets kleins te kopen voor het geval je binnekort zwanger blijkt te zijn.

Ik zelf heb hier heel veel moeite mee gehad het afgelopen jaar. In elke folder die ik opensloeg  (en nu nog steeds)  zie ik aanbiedingen op de babyartikelen het eerst, en in de winkel lijkt wel iedereen zwanger behalve ik. Ook op straat zie ik niets anders dan baby's in kinderwagens met trotste ouders eromheen.

Gelukkig is mijn partner erg begripvol en legt me steeds uit wanneer ik toch bijna iets wil kopen dat we er beter mee kunnen wachten tot we echt zwanger blijken te zijn...maar ik moet zeggen dat het me wel heeeeel veeeel moeite kost om niet toch iets kleins te kopen. Ik heb al allerlei boeken in huis gehaald het afgelopen jaar over zwanger zijn, zwanger worden etc....en ook die heb ik allemaal al uitgelezen.

Pffff soms lijkt het wel alsof ik gek aan het worden ben en er niets anders in mijn hoofd spookt dan het krijgen van een baby......
Herkent iemand van jullie zichzelf in mij of ben ik de enige die zo doordraait af en toe

Liefs Butterfly

Hallo,

Nee hoor je draait niet door het gaat om een gevoel, een gevoel die je niet kunt uitleggen!!!
Het is er gewoon, heb zelf ook een boek gekocht roppertjes en speeltjes zelfs al wat beertjes voor de kamer van winnie de pooh en een lampje van winnie de pooh!!!
Ach ja dat geeft niks maar nu doe ik het niet zo vaak meer hoor!!!
Grappig dat we zoveel het zelfde denken hihi!!!
Nou maar hopen dat het gaat lukken allemaal!!!

Liefs Sandy

Hoi Butterfly,

Ook ik kan soms de verleiding niet weerstaan.......heb ondertussen al een hele tas vol met dingen voor jongens en voor meisjes!!
Ik zelf zit er niet zo mee dat ik dat nu allemaal al doe maar sommige mensen waarschuwen me weleens maar  daar trek ik  me niet zoveel van aan maar het moet natuurlijk niet uit de hand gaan lopen. De laatste tijd is het al een stuk minder en soms als ik nog weleens iets tegenkom denk ik van: nu is het even genoeg! (of toch niet)

Groetjes Fem(mi)    

Hey Butterfly,

Het is dat ik vanwege mijn werk geen tijd heb om 'echt' naar de winkel te gaan, maar anders... Geloof niet dat het goed kwam met me HAHA

Zo heb ik wel het complete net al afgeshopt naar leuke kinderkamers, kleding, spulletjes etc. Ik vind van mezelf dat ik niet helemaal 'los' moet gaan.
Ik weet niet eens OF ik zwanger kan raken.

Bij een brochure kreeg ik een paar sokjes. zoooo lief. Die heb ik dagen hier op de eetkamertafel laten liggen. Elke keer zat ik er weer aan. (aan een paar sokjes )
Maar goed... het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.

Oriënteren is altijd leuk! Jij bent echt niet maf of zo! HAHA, anders ben IK het óók.. Nou ja.. dan maar samen maf. Zwanger proberen te raken heeft ook z'n leuke kanten moet je maar denken.

Ik hoop echt voor jou dat je snel zwanger bent! Ik gun het je....

Liefs,

Erretje

ik kan me aardig inhouden, heb alleen wat tijdschriften gekocht. Maar ik heb al wel een lijstje gemaakt met welke boeken ik meteen wil kopen als ik een positieve test in handen heb :)

wij hebben nog geen kind,maar we zijn er wel al mee bezig.
alleen als we in de stad lopen kan ik niet van de babyspullen afblijven.
maar wij en hebben wel wat babyspulletjes in huisgehaald,dan hoeven we niet alles in een keer te kopen .we hebben al speelgoed,knuffelbeertjes,ramelaars enz.
dit was het ,je hoort het wel weer van me.

hoi hoi
ik heb een mooi excuus om te kijken naar babyspulletjes. Heb net een neefje van bijna een week oud. Kan ik mooi net doen of ik voor hem kijk
Kopen doe ik nog niet ook omdat we er wel mee bezig zijn, maar nog niet zo heel erg. Kan nog komen als we wat langer bezig zijn. we zien wel.
groetjes, daan (77)

Nou meid, dat heeft ieder vrouw denk ik wel, die probeerd zwanger te worden, een vriendin van mij was nog niet eens zwanger en ze had alles al, een hele babykamer, alleen het zat allemaal wel in dozen of tasjes...
En een half jaar later mocht ze ze eindelijk uitpakken en klaarzetten omdat ze zwanger was....

Ik zelf heb ook al wat kleertjes gekocht, het is toch gewoon zo schattig zulke kleine rompertjes en sokjes en pakjes enz...
te schattig om te laten liggen denk ik dan.....
En heb zelf al wat van mijn moeder gekregen, die staat te poppelen om oma te worden!!!!

Die tijd komt nog wel voor ons allen, dat we ons gek gaan shoppen!!!!

liefs Chahida

Terug
Bovenaan