wie heeft er antwoord?

Hallo allemaal,

Ja hoor, gisteren was ik zo lekker positief en dacht ik: mijn tijd komt toch wel een keer, maak je maar niet druk. Maar vandaag komen de vragen alweer....

Hoe zit het nu met dat cervixslijm? Komt dat voor of na je eisprong: is dit wit/doorzichtig en wat draderig?
Had ongeveer zondag 26e mijn eisprong moeten hebben, maar ik voel dat niet, temperatuur niet en doe ook geen ovulatietesten. Dus wanneer
Sinds gisteren heb ik dus die afscheiding die wat wt/doorzichtig en wat draderig is. Daarvoor wel wat afscheiding, maar niet erg veel. Wie kan mij hier antwoord op geven? Kan het ook zijn dat de eisprong is geweest, bevrucht is en dat er daardoor wat meer slijm naar buiten komt. Ik kan mijn herinneren dat ik tijdens mijn eerste zwangerschap ook meer last had van afscheiding totdat het mis ging.

Wie oh wie weet raad?

Liefs Sammy

Hoi Sammy,

De een heeft al 5 dagen voor de eisprong cervixslijm en ik meestal een dag of 4 ervoor. Ik zou gewoon om de dag klussen nu, dan kun je je ei ook niet missen!

Succes!

X F.

Hoi Sammie,

Je cervixslijm dus dat draderige en doorzichtige (wat ik overigens nog nooit heb gehad) heb je in je vruchtbare dagen naar mijn weten en niet erna. Tijdens je zwangerschap kun je zeker meer afscheiding krijgen maar ik weet niet of dat meteen al zo is.

Het is gewoon zo moeilijk allemaal en ik weet het soms ook echt niet meer moet ik eerlijk zeggen. Ik weet wel dat je lichaam je op de een of andere manier flink in de maling kan nemen.

Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent meid,

liefs Po

Zo Po, gelijk heb jij zeg.
Hoevaak ik al niet voor m'n NOD het gevoel gehad heb dat het dit keer weer (wel) raak is? Tjemig.. Eigenlijk elke maand.
Ik merk trouwens zelf wel ook met afscheiding, maar kan ook niet zeggen of het precies met m'n eisprong is. Als ik goed reken is dat inderdaad zo en wordt het na een paar daagjes (2 of 3) wat minder...

Groetjes..
Miran

Terug
Bovenaan