wie heeft er bij acht weken het hartje zien klopen op een echo en kan mij vertellen hoe groot dat d

A

Anoniem

Guest
Ik heb veel vragen ben onzeker na het ziekenhuis maar heb toch nog vertrouwen ik bloed wel en heb geen pijn maar kan iemand mij vertellen hoe het hartje er uitziet en hoe groot het is op zo'n monitor want ik en mijn vriend denken namelijk wat gezien te hebben,maar wij zijn geen artsen dus miss kan iemand mij er iets over vertellen.

sorry kan je er niks over vertellen,zover ben ik nog niet.
Maar ik wil je wel heel veel succes wensen.
Verlies je veel bloed?
Wat zegt de verloskundige ervan?
Sterkte meid!!
Groetjes Mikkie

Hallo,

ik heb met 8 weken een echo gehad. Het vruchtje was toen 12 milimeter en het kloppen van 't hartje was voor ons nauwelijks te zien, maar voor de gynaecoloog wel. Wij zagen na veel turen ineens vaag iets trillen op 't scherm, maar 't stelde niks voor. Kan ook niet eigenlijk, gezien 't formaat van zo'n baby dan...

Suc6!

Ik heb met 8 w en 2 d een echo gehad. Het vruchtje was toen 16mm en ik zag het hartje wel duidelijk kloppen. Maar het kan bij jou natuurlijk zo zijn dat het vruchtje er anders voor lag en dat het minder goed te zien was.
Als je vk zich geen zorgen maakte dan hoef jij dat vlgens mij ook niet te doen.
Sterkte meid

Liefs Faye

Met 10 weken was het bij ons zichtbaar als een klein wit streepje dat bibberde.
niet echt een hartslag dus.
groeten Elke (ps volgende keer gewoon vragen of ze het aanwijzen hoor!)

Ik heb met 8 wkn en 3 dgn het hartje zien kloppen. Het popje was 1,72 cm groot. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook een echo op 12 wkn en 5 dagen, toen was het al 6,75 cm. De gegevens uit de boekjes kloppen niet altijd. De computers zijn afgesteld op exacte milimeters. Een baby van 8 wkn en 3 dgn is dus altijd 1.72 cm. Dit gaat ergens tot de 16 weken, dan is het niet meer in weken en dagen, dan kan een kindje groter zijn, dan eerst of kleiner, maar tot de 16 weken is de lengte bepalend voor het aantal dagen.

Hoi,

ik had een termijn echo en daar kwam uit dat ik op dat moment 7 weken en 2 dagen zwanger was. Het hartje was goed te zien als een zwart/wit knipperend hartje. Het vruchtje was 1.1 cm groot. Dus....een hartje van een speldenknopje

Sterkte verder

Groet Marinte

Wij kregen met precies 9 weken een echo en konden heel goed 2 hartjes  (tweeling dus) zien kloppen, ze waren beide toen 2.2cm. groot.

Groetjes Marasje

Terug
Bovenaan