Wie heeft er bij haar bevalling ook de stuit gekneusd en toch n 2 e zwangerschap gehad?

Ik heb bij mijn bevaling mijn stuit gekneusd waar ik nog af en toe last van heb en durf daardoor niet zo goed n 2e zwangerschap aan wie heeft hier ervaring mee???

Hoi Lesley! Ik heb geen ervaring met een tweede zwangerschap, maar heb mijn stuitje ook gekneusd tijdens de bevalling (er is welliswaar geen officiële diagnose diagnose gesteld, maar ja). Ben 3,5 maand geleden bevallen. Bij mij was de pijn van de kneuzing na ongeveer 10 weken weg. Af en toe heb ik er nog last van als ik veel heb gezeten. Wanneer ben jij bevallen? Als het lang geleden is, is het misschien verstandig om de huisarts ernaar te laten kijken. Voor een tweede zwangerschap ben ik niet bang, want het probleem van het stuitje werd veroorzaakt door de rugweeën tijdens de bevalling. En ach ja,  misschien heb ik de volgende keer  geen rugweeën...ik laat me er i.i.g niet door afschrikken.

Groetjes,
Dani, mama van Joëlle  

Ik ben al 3,5 jaar geleden bevallen
Ik heb er niet altijd last van maar af en toe en ben nieuwschierig hoe andere dat hebben
Ik ga nu naar een ostheopaat om er naar te laten kijken

Hoi! Als het zó lang geleden is, zou ik er zeker naar laten kijken! Denk wel dat de kans groot is dat het een gevoelige plek blijft, maar het hoeft niet zo te zijn dat het na een tweede zw.schap/bevalling erger wordt. Misschien gaat het dan heel anders en heet je stuitje niet zoveel te lijden... Ik hoop dat de osteopaat jou kan helpen. Succes ermee!

Groetjes,
Dani,mama van Joëlle

Terug
Bovenaan