wie heeft er een antwoord voor mij, w.b.t. eisprong?

A

Anoniem

Guest
hoi Meiden,
ik heb even een vraagje, als je je eisprong hebt gehad hoe lang maximaal (ongeveer) daarna kan je je n.o.d. verwchten? ik dacht na ongeveer 14 dagen maar zijn er vrouwen met andere ervaringen?

liefs Nathalie.

Hoi,

Inderdaad is het niet bij iedereen keurig 14 dagen. Zo had ik vorige maand op dag 17 een positieve ovulatietest, dan springt het eitje zeg maar zo'm 12 uur later. Op dag 35!!! Werd ik uiteindelijk ongesteld! Je begrijpt hoe gestrest ik daarvan werd. Voordat ik die ovulatietesten gebruikte had ik eens op dag 13 vruchtbaar slijm en op dag 33 werd ik pas ongesteld dus 20 dagen later, laat het eitje 1 of 2 dagen op zich wachten nat het vruchtbaar slijm is het dus nog zo'n 18 dagen!! Deze maand ben ik aan het temperturen. Gisteren had ik vruchtbaar slijm. (dag 11 deze keer)   vanochtend was mijn temp nog laag dus nog geen eispron. Ja, ja, het lichaam is erg raar! Hoop nu met temperaturen er meer zicht op te krijgen. Denk namelijk wel dat wanneer je erg gespannen bent voor je NOD dat je dan daarmee je ongi uit kan stellen. (onbewust dus!!). Was namelijk eens ongsteld en ging toen een weekje weg wat ik erg spannend vond, wat denk je, de ongi stopte en ging pas weer door toen ik thusi was!!

Suc6
ineke

hoi Ineke,
bedankt voor je reactie.
ik zit nu dus op dag 15, en het is voor mij m'n eerste eisprong sinds 1 jaar ( m.b.v. clomid) dus echt super spannend.

mijn temperatuur blijft nog hoog en vanmorgen test gedaan...negatief. Nu heb ik dus net een beetje rose/bordeaux kleurig slijm verloren, ja en nu is het dus de vraag...de duivels??? het is nu weg.
als er deze week geen veranderingen optreden doe ik denk ik vrijdag weer een test!

groetjes Nathalie.

hoi Naat

hoe staat het er nu voor?   Nog bruin slijm of zijn de duivels toch gekomen??

Hier nog geen verandering, bloeding is over en heb nu steekjes
links/rechts en af en ttoe net onder het schaambot. Wat dat nou weer is?

Een negatieve test hoeft trouwens niet te zegggen dat je niet zwanger
bent, als er niet genoeg hormonen zijn kan het zijn dat de test nu niet
klopt maar over twee weekjes wel?!!  

Hou je me op de hoogte?

hé Grover,

spannend joh, dat het "bloeden" niet door heeft gezet, wanneer ga je weer een test doen?

nou ik ben echt super de super ongesteld, dus helaas op naar de volgende ronde.
ben nu bezig met de 2e clomidkuur.
ik denk dat mijn nieuwe n.o.d. 25 Jan. ongeveer is, dus.....we moeten weer even geduld hebben.

morgen wordt mijn vriend z'n zaad getest ( wel een beetje gek gedoe hoor !) en 16 Jan. hebben we weer een afspraak bij de gynaecoloog!

nou hou je me op de hoogte?

liefs Nathalie.

Hoi Naat

Jammer dat je toch ongesteld bent geworden. Balen!!

Klinkt raar, maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Ik ben
overtijd, heb ook bloed verloren,maar voel verder ook niks.. dat is ook
niet echt wat hoor. hahahha

Ik heb nog geen test gedaan, de ha zei dat het daar ws nog te vroeg
voor is dus ik wacht het nog even af. ( wel moeilijk hoor, miss toch
volgende week ff testje doen)

Heb verder ook geen kwaaltjes trouwens, wil stiekum wel dat ik ze wel
heb want dan heb je meer het gevoel dat er iets aan de hand is...
hiihihi

Ben 's morgens niet misselijk, heb geen   last van mijn borsten,
maar temp is nog hoog. Soms word ik wel naar van bepaalde luchtjes en
voel ik me wat weeig en zweterig, that's all.

Als je   het leuk vind mag je me ook wel eens gewoon mailen,
magnetronfriet@hotmail.com, dat praat   wat makkelijker, voel je
niet verplicht, gewoon doen waar je zin in hebt!

liefs, grover

Terug
Bovenaan