Wie heeft er een antwoord??

A

Anoniem

Guest
Ik zal me eerst even voorstellen.

Ik ben Linda 25 jaar en zit in de twee ronde om zwanger te worden. Eerste ronde een cyclus van 25 dagen. Normale ongesteldheid, heel veel symptomen van een zwangerschap die ik normaal nooit had. Had  dus allemaal met het ontpillen te maken.  Ik was niet teleurgesteld dat ik niet zwanger was. Eerder opgelucht dat ik in ieder geval een normale cyclus had.

In de tweede ronde leek het me grappig om mijn temeratuur bij te houderen. Ik schommel heel de tijd zo'n beetje rond de 36,6. Op dag 13 dook dat naar de 36,4 en nu zit ik al zo'n vier dagen op de 36,8. Ik heb nu dus geen idee of dat m'n eisprong is geweest. Sinds dag 16 heb ik echt een enorm zeurende onderbuik. Net alsof ik flink aan het sporten ben geweest. Echt zo'n spierpijn gevoel, maar ik ben echt niet gaan sporten. Ook heb ik opeens overal pukkels. Hoofd, nek, rug, hals enz. Heb ik normaal nooit last van. Ook heb ik last van heel veel afscheiding. De vorige keer had ik dat voor mij eisprong, maar zodra dat dat geweest was had ik er geen last meer van.
Tijdens mijn vorige cyclus heb ik hier helemaal geen last van gehad.

Mijn vraag; herkent iemand dit van ontpillen of wat je eventueel krijgt na een eisprong. Ik zou het heel graag van iemand of meer willen horen.

Groetjes Linda.

hoi linnepin

ik zou eigelnlijks niks kunnen zeggen over de symtomen die je hebt.
ik zelf zit nu in ronde 13 en heb ook verschillende keren allerlei symptomen gehad dat ik dacht dat ik zwanger was. zelfs nu ben ik een week geleden ongi geworden 2 dagen heel erg en normaal 4/5 dagen en heb nog steeds wat gevoelige borsten maar ik ga er altijd maar van uit als ik ongi ben dat ik niet zwanger ben.

wat betreft het temperaturen wil ik niet zeggen dat je dat niet moet doen maar ik heb onderzoeken gehad bij de gyn en die zegt dat als je temperatuur stijgt dat je dan al je eisprong gehad hebt dus als je dan gaat klussen ben je te laat dus ik hoef ook niet te temeraturen.
het is allemaal heel spannend en wens je veel succes

liefs kim

Hoi hoi,

ik las je stukje en ik moet zeggen dat ik eigenlijk alles herken. Wij zijn het vanaf deze maand weer aan het proberen. We hebben al een zoontje van bijna 3 en willen nu graag een tweede.   Bij hem was ik gelijk de eerste keer zwanger en dus heb je stiekem de hoop dat dat nu wel weer eens zou kunnen zijn.
Ik ben in oktober al gestopt met de pil omdat ik er altijd redelijk veel last van had. Alleen vanaf vorige week heb ik ook enorm veel pukkels op mijn gezicht!! Dit heb ik nooit! Ook veel meer afscheiding dan normaal heb ik het idee. Ook een zeurderig gevoel in mijn onderrug, maar dat is maar af en toe.
Ik heb echt geen idee of dat komt omdat ik eventueel zwanger zou zijn, maar vind het wel bijzonder dat ik het nu heb en normaal niet. Ik merk alleen dat ik er heel veel mee bezig ben en dat schijnt juist een beetje tegen te kunnen werken...Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap niet, maar ging er toen ook echt niet vanuit dat ik meteen zwanger zou zijn, en nu weet ik dat het wel kan dus geef daar de schuld maar aan.
Nog maar even een weekje geduld hebben want ik verwacht zo ongeveer dat ik rond 2 maart ong. moet worden. Ik heb echter een vrij lastige cyclus, tussen de 31 en 35 dagen meestal dus weet het niet zeker, maar we zien wel. (ik had net even mijn agenda erbij gepakt en telde even de dagen en ik heb ineens het gevoel dat we toch "te vroeg" hebben gevreeen...mmm, jammer.) Waarom zie ik dat nu pas, haha. Ach we zien wel, anders volgende ronde misschien beter.
Ik hoop voor je dat het goed uitpakt. Houd je me op de hoogte??

groetjes Ik

Terug
Bovenaan