wie heeft er een babyfoon met slaapliedjes

wie heeft er ook een babyfoon met slaapliedjes???
bevalt hij en gebruik je liedjes vaak, het lijkt mij wel handig maar ik vraag me af of ze leuk klinken?
deze babyfoons zijn toch wat duurder en ik vraag me af of ze de prijs ook waard zijn.

groeten van diana

Hoi!

Wij hebben een Alecto DBX 88 met 5 slaapliedjes erop. En ik gebruik de slaapliedjes echt heel vaak. Nouja, eentje dan, omdat ik die het leukst vind . Als ons zoontje moet gaan slapen zet ik het liedje aan. Hij stop vanzelf na een minuut of 2. Heel handig. En met die Alecto zou je zelfs vanaf afstand (dus op de 'ouderunit') een liedje aan kunnen zetten. Ik vind 'm ideaal!

groetjes,
Kipling26

Hoi.
Wij hebben ook de Alecto DBX 88. De slaapleidjes gebruiken wij nooit. Ze gaat altijd zonder leidje slapen. Wat ik wel makkelijk vindt aan de babyfoon is dat hij de temperatuur van de kamer weer geeft. Zo kan je zien of de kamer niet te warm is. Vooral tijdens de kraamweek kwam de babyfoon goed uit. Door de terug-spreek functie kon ik vanuit bed iets vragen aan de kraamverzorgster beneden en dan kreeg ik antwoord via de ouder-unit.
Het is aan te raden om vooraf goed de prijzen te vergelijken. Wij kochten de babyfoon voor ongeveer 80 euro terwijl hij ook wordt verkocht voor meer dan 100 euro.

Wij hebben ook de alecto en bevalt erg goed.
Geen geruis en bijgeluiden.
De slaapliedjes moet ik me nog eens in verdiepen.
Wij kochten hem voor 98 euro maar via internet bestellen is goedkoper.
Groetjes Mikkie.

Terug
Bovenaan