Wie heeft er een Iphone?

Hoi meiden,

Ik denk erover om een Iphone voor mijn verjaardag te vragen maar vraag me af of ik hem veel ga gebruiken. Ik ben wel echt een internetter, ik twitter enz. maarja dat doe ik gewoon op mijn laptop. Ik reis niet met het openbaar vervoer dus daar gebruik ik hem niet voor... Ik ben eens benieuwd wie er hier een Iphone heeft en waarvoor en op welke momenten jullie hem gebruiken.

gr.Ing

uh...zo te zien heeft NIEMAND er een! haha Zou het niet passen bij onze generatie? Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er zelfs nooit in verdiept heb...
Ga je hem nog vragen voor je verjaardag? hihi

Groetjes Babybelle

manlief heeft toen getwijfelt tussen Iphone of een LG arena . het laatste is het geworden.
alleen hij maakt zelden tot nooit gebruik van het internet.

succes met je keuze

groetjes moekje

Hoi hoi
Ik heb wel een iphone!!!!
Ik doe er alles mee.. Internetten, muziek luisteren.. spelletjes enz.
Thuis gebruik ik gewoon de PC (Imac) en op het werk mijn iphone
Ik vind het een geweldig ding.
Maar ja het is net wat je prettig vind...
Wij hebben natuurlijk ook de luxe dat we een apple computer hebben dus dat werkt helemaal ideaal samen natuurlijk!!

Hihi succes met je keuze!

Liefs Jo

Op je werk? Hoe doe je dat dan? ik bedoel ik zit doorgaans niet te internetten op mijn werk en thuis heb ik de laptop. Ik zoek echt nog ff de toegevoegde waarde zeg maar. Het lijkt me wel leuk!!!
gr.Ing

Ik geen Iphone maar een Blackberry. Moet eerlijk zeggen dat ik niet zoveel gebruik maak van het internet. thuis heb ik de computer en op mn werk ook. Alleen als ik ergens in het openbaar vervoer zit wil ik nog weleens hyven, maar ga eigenlijk bijna nooit met t o.v!

Succes,
gr. Sonja

Terug
Bovenaan