Wie heeft er een ledikantje te koop?

Hoi Mama's,

Jaja,.. hier begint het te kriebelen wat betreft de nieuwe babykamer. Kay's babykamertje wordt   waarschijnlijk verkocht (met pijn in m'n hart) en wil dus voor deze frummel ook een heel eigen kamertje maken. Daarom ben ik op zoek naar een antiek/brocant bedje, liefst die je aan de zijkant kunt neerklappen, óf een ijzeren spijlenbedje.

Dus mocht je dit ergens hebben staan of iemand weten dan hoor ik dat graag!!

Uiteraard zoek ik op Marktplaats etc en hou ik alles goed in de gaten, dus die tips zijn overbodig. Maar dacht misschien dat jullie nu iets "over" hebben voor de verkoop omdat de meeste nu het grote bedje in gaan.

Ik hoor het wel!

Esmé mv Kay

(18 wk zwanger)

Gaaf bedje!!

Hier in het dorp woont een man, zo'n verzamelaar met heel veel oude, maar ook mooie antieke spullen, maar ook veel ritzooi.  Regelmatig zet hij spullen voor zijn huis, om te laten zien wat hij o.a. heeft. (Huis ziet er namelijk onbewoond uit, maar gek genoeg woont hij er dus wel). Iedere keer heeft hij zo'n ouderwets ijzeren wit spijlenbedje staan, je zal hem ongetwijfeld moeten opknappen, maar als hij van het weekend dat bedje weer buiten heeft staan, moet ik dan een foto voor je maken en eventueel de prijs vragen?? Mits ik niet aan het bevallen ben natuurlijk, hahahaha!!

Groetjes, Marieke

Hoi Esmé,

Mijn schoonzus heeft zo'n soort bedje staan (dus niet helemaal hetzelfde).
Wit, maar moet wel een likje verf hebben.
Het is alleen geen ledikantje, maar volgens mij een juniorenbed.
Je kan wel een zijkant naar beneden klappen en dan heeft het bedje nog wel een opstaande rand. wel hoog, zodat je je kindje er makkelijk in kan leggen.
Ik weet de afmetingen niet, maar ze wilde dit bedje wel wegdoen, vroegen of wij interesse hadden.
Wil je dat ik vraag naar de afmetingen en eventueel foto's?
Ze zijn nu op vakantie, dus ik kan het pas na volgende week vragen.

Trouwens over je reactie over Evelien:
Wat vervelend dat ze nog in het ziekenhuis ligt. Echt pittig voor haar!!!!
Ik ken haar alleen van het forum, weet geen achternaam ofzo.
Ze wilde me op de hoogte brengen van een forum op hyves ofzo over extreem zwangerschapsbraken (heb ik ook gehad), maar ze had die week nog geen tijd. En ze vermoedde dat ze zwanger was en misschien kwam het er niet meer van om me te mailen en dat laatste is dus het geval. Dus verder ken ik haar niet heel goed, maar ik leef erg met haar mee (op afstand), omdat ik heel goed weet wat ze doormaakt nu!

Ik hoor nog wel van je over het bedje...
En trouwens fijn dat het beter met je gaat en dat je werk wat werkbaarder is!!

Groetjes, Marianne

@ Mariek, ik ben benieuwd! Mocht je de kans krijgen dan graag!

@ Rebbie, een foto mag natuurlijk altijd! Maar als het écht een peuterbed is kan ik er natuurlijk vrij weinig mee met een baby..

Er lief dat jullie beide meedenken!!!

Terug
Bovenaan